کد خبر : 88494
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۲۹

بازگشت جلالی به روزهای طلایی

بازگشت جلالی به روزهای طلایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در بازی‌های امسال لیگ در زمینه کارهای دفاعی اصلا موفق ظاهر نشده اما در کناره‌های خط دفاعی، دو مهره فوق‌العاده تاثیرگذار دارد که تا امروز نزدیک به ۷۰ درصد گل‌های این تیم را به ثمر رسانده‌اند. در سمت راست، تکلیف رضاییان و ارزش‌های او در کارهای هجومی استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در بازی‌های امسال لیگ در زمینه کارهای دفاعی اصلا موفق ظاهر نشده اما در کناره‌های خط دفاعی، دو مهره فوق‌العاده تاثیرگذار دارد که تا امروز نزدیک به ۷۰ درصد گل‌های این تیم را به ثمر رسانده‌اند.

در سمت راست، تکلیف رضاییان و ارزش‌های او در کارهای هجومی استقلال مشخص است اما در سمت چپ، جلالی به تازگی به ترکیب اضافه شده و با توجه به عملکردش به نظر می‌رسد به زودی زکی‌پور را نیمکت نشین محض خواهد کرد.

جلالی که اتفاقا سال گذشته در تهران گل چهارم استقلال به نساجی را به ثمر رساند، این بار در قائمشهر هم مقابل این تیم گلزنی کرد و گل دوم استقلال ماحصل ضربه سر او بود. او هنوز در یک بازی ۹۰ دقیقه تمام برای استقلال به میدان نرفته اما تاثیرگذاری خود را نشان داده. همچنین اینکه او در دقایق کمی که در لیگ نخبگان برای استقلال بازی کرد، یک پاس گل به رضاوند داد تا در آن لیگ هم استارت خوبی داشته باشد.

گفتنی است جلالی سال گذشته دومین پاس گل‌دهنده برتر شد و باید دید امسال که تا این لحظه هنوز پاس گلی برای هم تیمی‌ها ارسال نکرده، چه آماری در این زمینه بر جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn