کد خبر : 88553
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۵۲

نمونه متن لوح تقدیر کارمند، معلم، سرباز، بسیج و پزشک

نمونه متن لوح تقدیر کارمند، معلم، سرباز، بسیج و پزشک

همه ما گاهی به منظور تقدیر، تشکر و قدردانی از طرف مقابل خود، هدیه‌ای برای او تدارک می‌بینیم. اگرچه ممکن است ارزش مادی هدیه‌ای که تهیه می‌کنیم چندان هم بالا نباشد، اما در آن لحظه، می‌تواند احساس درونی ما را نشان دهد. قدرت کلمات بیش‌از هر هدیه مادی دیگر می‌تواند احساس قدرشناسی شما را نشان

همه ما گاهی به منظور تقدیر، تشکر و قدردانی از طرف مقابل خود، هدیه‌ای برای او تدارک می‌بینیم. اگرچه ممکن است ارزش مادی هدیه‌ای که تهیه می‌کنیم چندان هم بالا نباشد، اما در آن لحظه، می‌تواند احساس درونی ما را نشان دهد. قدرت کلمات بیش‌از هر هدیه مادی دیگر می‌تواند احساس قدرشناسی شما را نشان دهد. لوح تقدیر به‌عنوان یکی از هدایای ارزشمند و پرکاربرد شناخته می‌شود. مضمون لوح، کلماتی است که به خوبی می‌تواند بیانگر احساس قدرشناسی و گرامی‌داشت طرف مقابل باشد. هربار که افراد به لوح خود نگاه می‌کنند، انگیزه و اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌یابند و این ارزش معنوی با هیچ هدیه مادی برابر نیست. از طرفی، چون لوح تقدیر نوعی هدیه تبلیغاتی نیز محسوب می‌شود، نمونه متن آن برای قدرشناسی از کارمندان، معلمین، سرباز، بسیج، پزشک و … اهمیت بیشتری برای ارگان‌های مختلف می‌یابد.

طرح لایه باز لوح تقدیر

لوح سپاس به منظور قدردانی افراد در مسابقات، مراسمات، سازمان‌ها، موقعیت‌های مختلف شغلی و تحصیلی استفاده می‌شود. در فرهنگ ما چنین جا افتاده است که لوح قدردانی یک هدیه ارزشمند است و افرادی که آن را دریافت می‌کنند، قطعا در انجام مسئولیت‌ها و فعالیت‌های تخصصی خود، موفق بوده‌اند. حس عزت، احترام و اعتمادبه‌نفسی که با تقدیم یک لوح به افراد داده می‌شود، بسیار ارزشمند است. منظور از طرح لایه باز لوح تقدیر، قالب‌های آماده‌ای است که متن‌های مشخصی را برای تقدیر و تشکر از افراد در موقعیت‌های شغلی، تحصیلی و … ارائه می‌دهد و قابل ویرایش است.

اگرچه لوح سپاس ارزش مادی زیادی ندارد، اما استفاده از طرح‌های استوک و تکراری که در گوگل وجود دارد، برای چاپ لوح‌های تقدیر چندان زیبا به نظر نمی‌رسد. با توجه به اینکه افراد به خوبی با لوح‌های تقدیر آشنایی دارند، حتما متوجه طرح تقدیرنامه و تکراری بودن آن خواهند شد. لوح تقدیر خام به‌صورت فایل لایه باز و قابل ویرایش وجود دارد و شما می‌توانید طرح‌های بسیار متنوعی را در تقدیرنامه لایه باز مشاهده کنید.

مزایای لوح تقدیر لایه باز

مهم‌ترین مزیت لوح تقدیر خام، قابلیت ویرایش آن است. انتخاب طرح تقدیرنامه به کاربرد آن برای قدردانی از افراد در جایگاه‌های مختلف بستگی دارد. با توجه‌ به اینکه لوح قدردانی به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر و کارآمد شناخته می‌شود، طراحی حرفه‌ای آن اهمیت زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف دارد. افراد به خوبی درک خواهند کرد که وقتی یک سازمان در انتخاب قالب لوح تقدیر و طرح آن چنین وسواسی به خرج می‌دهد، قطعا قدردان خوبی است و این موضوع باعث می‌شود که کارمندان ارگان‌های مختلف در انجام مسئولیت‌های خود تلاش بیشتری داشته باشند.

لوح تقدیر psd مزایای دیگری نیز دارد. از مزایای آن می‌توان به انجام طراحی توسط برنامه‌های حرفه‌ای، طراحی زیبا و چشم نواز، رعایت استانداردهای چاپ، استفاده از تصاویر باکیفیت و قابل استفاده توسط افراد غیر حرفه‌ای و مبتدی اشاره کرد. انواع لوح تقدیر قابل ویرایش ، قابلیت چاپ نیز دارند. شما می‌توانید متناسب با نوع کاربری یک طرح دلخواه را انتخاب کنید، سپس با چند کلیک آن را ویرایش کرده و چاپ کنید. قابلیت دسترسی به تمام المان‌های موجود در قالب لوح تقدیر به شما امکان می‌دهد که یک لوح سپاس منحصربه‌فرد داشته باشید.

انواع طرح لوح تقدیر

منظور از نمونه متن لوح تقدیر قابل ویرایش، امکان استفاده از طرح‌های جدید به‌صورت صد درصد لایه باز است. انواع لوح تقدیر خام برای مناسبت‌ها و کاربردهای مختلف مانند: لوح قدردانی روز معلم، لوح تقدیر سپاه، تقدیرنامه روز جوان، تقدیر نامه مدافعان سلامت، تقدیر قهرمانی، لوح قدردانی کارمندان، کارگران، مربیان، دانش‌آموز، ارتش، لوح فارغ‌التحصیلی و مناسبت‌های مختلف دیگر استفاده می‌شود. در ادامه چند نمونه متن لوح تقدیر قابل ویرایش را بررسی می‌کنیم.

متن لوح تقدیر کارمند

عزیزانی که در کمال درستکاری و صداقت در سنگر خدمت به مردم تلاش می‌کنند و برای تحقق آرمان‌های اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، قابل ستایش و قدردانی هستند. همکار گرامی این مجموعه از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ شما نهایت قدردانی را دارد.

متن لوح تقدیر معلم

معلم گرامی از اینکه بی‌وقفه تلاش می‌کنید و تکرار نشدنی‌ترین لحظات زندگی خود را وقف فرزندان این سرزمین می‌کنید تا به‌جای نشان دادن تصویر آینده، آن‌ها را در مسیر سعادتمندی قرار دهید، از شما صمیمانه سپاسگزاریم.

نمونه طرح لوح تقدیر روز معلم لایه باز – tarh.ir

نمونه طرح لوح تقدیر روز معلم لایه باز – tarh.ir

متن لوح تقدیر سرباز

عملکرد ممتاز و تعامل و تلاش شما به منظور ارتقای اهداف و اقدامات نظامی و تامین امنیت سرزمین‌مان، نشانه‌ای از بزرگمردی و شایستگی شماست. ما به شما افتخار می‌کنیم و آرزوی موفقیت‌های بزرگ را برایتان داریم.

متن لوح تقدیر پزشک

قدردانی از زحمات بی‌دریغ شما طبیب عشق که همواره به بیماران و رنجوران، امید حیات ‌دهید و بر بالین آن‌ها عطر سلامت می‌پراکنید، کوچک‌ترین قدم برای جبران تلاش‌های شماست. امیدواریم که خداوند متعال توفیقات روزافزون به شما عنایت بفرماید.

دانلود لوح تقدیر psd

برای اینکه بخواهید یک لوح قدردانی منحصر‌به‌فرد را طراحی کنید، باید با نرم‌افزارهای فتوشاپ و سایر برنامه‌های طراحی آشنا باشید و زمان زیادی را صرف طراحی لوح کنید. پیدا کردن ایده‌های مختلف و نگارش یک متن قدردانی درخور و مناسب، خود از چالش‌های طراحی لوح است. اگرچه شما در یک لوح یادبود و تقدیرنامه یک متن کوتاه را مشاهده می‌کنید، اما لوح‌های تقدیر خام به طراحی حرفه‌ای و اصولی نیاز دارند؛ چون تمام المان‌های یک لوح در تامین مزایای تبلیغاتی آن موثر است و باعث دیده شدن کسب و کار می‌شود.

سایت‌های زیادی هستند که این لوح‌ها را در قالب‌های مختلف طراحی کرده و با فرمت psd ذخیره می‌کنند. شما می‌توانید سایتی را انتخاب کنید که انواع طرح‌ها را برای موضوعات و مناسبت‌های مختلف به‌صورت لایه باز طراحی می‌کند و طرح‌های باکیفیتی دارد. معمولا چنین سایت‌هایی فایل‌های خود را برای بهره‌برداری توسط افراد مبتدی بهینه‌سازی می‌کنند و شما می‌توانید پس از انتخاب طرح مورد نظر خود و ویرایش متن آن، برای دانلود و چاپ لوح تقدیر اقدام کنید. شما در این فایل‌ها به تمام قسمت‌های طرح دسترسی دارید و می‌توانید تغییرات مورد نیاز را متناسب با نیاز کاربری و سلیقه خود اعمال کرده و ذخیره کنید.

دانلود نمونه لوح تقدیر خانواده شهدا و لوح تقدیر پدر، مادر، برادر و همسر شهید – طرح دات آی آر

دانلود نمونه لوح تقدیر خانواده شهدا و لوح تقدیر پدر، مادر، برادر و همسر شهید – طرح دات آی آر

جمع‌بندی

در این مطلب، راجع‌به نمونه متن لوح تقدیر لایه باز صحبت کردیم و نحوه ویرایش آن را مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید به منظور تقدیر، تشکر و قدردانی از افراد در موقعیت‌های شغلی، تحصیلی و … یک لوح قدردانی زیبا به آن‌ها هدیه دهید. لوح‌های تقدیر به‌صورت فایل‌های لایه باز و قابل ویرایش وجود دارند و شما می‌توانید با چند کلیک تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کرده و فایل مورد نظر را دانلود و چاپ کنید. متنی که در هر لوح وجود دارد، متناسب با جایگاه افراد در اجتماع انتخاب می‌شود و می‌تواند عزت نفس و اعتمادبه‌نفس بالایی به آن‌ها ببخشد. برای دانلود لوح سپاس می‌توانید به سایت معتبر و تخصصی طرح دات ای آر مراجعه کنید.

 

این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn