کد خبر : 88561
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۳:۱۶

اکنون زمان بازی کردن من است

اکنون زمان بازی کردن من است

به گزارش خبرگزاری برنا، ریکاردو کالافیوری ستاره آرسنال در پیامی به سرمربی تیم میکل آرتتا خواسته به او فرصت بازی کردن بدهد. ستاره ۴۲ میلیون پوندی آرسنال که این تابستان از بلونیا به آرسنال پیوسته در بازی ملی مقابل فرانسه مصدوم شد، اما اکنون می‌خواهد بازی کند. وی در این خصوص گفت: این چالش بزرگی

به گزارش خبرگزاری برنا، ریکاردو کالافیوری ستاره آرسنال در پیامی به سرمربی تیم میکل آرتتا خواسته به او فرصت بازی کردن بدهد. ستاره ۴۲ میلیون پوندی آرسنال که این تابستان از بلونیا به آرسنال پیوسته در بازی ملی مقابل فرانسه مصدوم شد، اما اکنون می‌خواهد بازی کند.

وی در این خصوص گفت: این چالش بزرگی است، اما من می‌دانم که چه کیفیتی دارم و خوشحال می‌شوم که از قابلیت‌هایم برای تیم استفاده کنم. می‌دانم که می‌توانم بیشتر از این به تیم خدمت کنم. رقابت خوب است، چون در تمرینات همه را به جلو هل می‌دهد. من آماده هستم و در تیم فوق‌العاده‌ای بازی می‌کنم. می‌دانم که اکنون زمان بازی کردن است.

آرتتا باید میان کالافیوری و تیمبر یکی را انتخاب کند. آرسنال در یک بازی سخت و حساس به مصاف منچسترسیتی می‌رود و نتیجه این بازی تاثیر زیادی در کورس قهرمانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn