کد خبر : 88579
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۲۴

بررسی امنیت و اعتبار صرافی ال بانک

بررسی امنیت و اعتبار صرافی ال بانک

در این صرافی نیز مانند سایر صرافی‌های ارز دیجیتال روزانه تعداد زیادی تراکنش مالی انجام می‌شود، به همین دلیل تمرکز بر حفظ امنیت اطلاعات و تراکنش‌های کاربران در اولویت قرار گرفته است. ال بانک همواره سعی دارد که با بهبود فناوری‌ها و روش‌های امنیتی خود از اطلاعات کاربران در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کند. در

در این صرافی نیز مانند سایر صرافی‌های ارز دیجیتال روزانه تعداد زیادی تراکنش مالی انجام می‌شود، به همین دلیل تمرکز بر حفظ امنیت اطلاعات و تراکنش‌های کاربران در اولویت قرار گرفته است. ال بانک همواره سعی دارد که با بهبود فناوری‌ها و روش‌های امنیتی خود از اطلاعات کاربران در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی امنیت و اعتبار این صرافی بپردازیم.

 

معرفی صرافی ال بانک به‌عنوان یک صرافی امن و معتبر

صرافی lbank یکی از صرافی‌های امن و معتبر ارز دیجیتال است که خدمات بسیار خوبی به کاربران خود ارائه می‌دهد و با پشتیبانی بیش‌از 1000 نوع ارز دیجیتال در بازار فیوچرز و اسپات، همچنین پشتیبانی ارزهای فیات مانند یورو و دلار به یکی از صرافی‌های پرطرف‌دار جهان تبدیل شده است‌.

این صرافی در کشورهایی مانند آمریکا، امارات متحده عربی، استرالیا و کانادا دفتر دارد و به کاربران خود خدماتی مانند امکانات شرکت در معاملات همتا‌به‌همتا، اسپات، فیوچررز، خدمات کپی تریدینگ، وام‌دهی، ییدفارگینگ، قابلیت ارائه API،‌ بونوس‌های فیوچرز و … ارائه می‌کند. برای کاربران ایرانی نیز این امکان وجود دارد که از خدمات متنوع این صرافی متمرکز بهره‌مند شوند.

سایت‌ کوین مارکت‌کپ (Coinmarketcap) به‌عنوان یکی از سایت‌های مرجعی که در حوزه کریپتو فعالیت دارد، با درنظرگرفتن معیارهایی مانند حجم معاملات، تعداد بازدیدهای هفتگی، تعداد ارزهای دیجیتال و فیات قابل پشتیبانی، میانگین نقدینگی و … صرافی ال بانک را در رتبه نوزدهم بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان قرار داده است. طبق رتبه‌بندی سایت کوین‌جکو (CoinGecko) نیز این صرافی در بخش اسپات در رتبه هجدهم و در بخش مشتقات در رتبه سی‌ام بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان قرار دارد.

بررسی صرافی lbank از نظر امنیت

صرافی ال بانک برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران خود اهمیت ویژه‌ای قائل است‌‌. این صرافی با استفاده از ابزارهای امنیتی پیشرفته مانند رمزنگاری اطلاعات کاربران، تکنولوژی بلاک‌چین، سیستم‌های امنیتی چندلایه، به‌کارگیری فایروال‌های پیشرفته و اعمال‌کردن مکانسیم‌ها و کدهای دو عاملیتی (Two Factor authentication) برای احراز هویت از اطلاعات تمام کاربران خود به‌‌خوبی محافظت می‌کند، امنیت حساب آن‌ها را افزایش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد که کسی به‌صورت غیرمجاز به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

امنیت تراکنش‌ها یکی دیگر از جنبه‌های امنیتی صرافی lbank است. این صرافی به‌دلیل ارائه پیشرفته‌ترین سیستم‌های تایید هویت و همچنین انتقال اطلاعات کاربران در شرایطی امن، رعایت پروتکل‌های امنیتی شامل پروتکل HTTPS، پروتکل SSL و پروتکل TLS به کاربران خود این اطمینان را می‌دهد که تراکنش‌های آن‌ها در امن‌ترین و مطمئن‌ترین شرایط انجام می‌شوند و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

بررسی صرافی ال بانک از نظر اعتبار

کاربران ایرانی نیز مانند کاربران سایر کشورها به اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال اهمیت بسیار ویژه‌ای قائل هستند تا با خیال راحت بتوانند به انجام معاملات بپردازند. تعداد زیادی از صرافی‌های بین‌المللی ارز دیجیتال به‌دلیل تحریم‌های اقتصادی صورت‌گرفته بر علیه ایران، به کاربرانی که با آی پی ایران وارد صرافی شوند، خدمات ارائه نمی‌کنند؛ اما خوشبختانه صرافی lbank برای کاربران ایرانی مسدود نیست و تابه‌حال هیچ گزارشی مبنی‌بر هک کاربران در این صرافی اعلام نشده است.

درست است که این صرافی برای کاربران ایرانی مسدود نیست؛ اما کارشناسان فعال در بازار ارزهای دیجیتال توصیه می‌کنند که برای ورود به ال بانک از آی‌پی ثابت مربوط به کشورهای دیگر استفاده کنند تا به‌دلیل تحریم‌ها نگران مسدودیت حساب خود در آینده نباشند.

ال بانک (Lbank) با دریافت مجوزهای گوناگون از کشورهای مختلف به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود و طرف‌داران بسیار زیادی در بین کاربران ایرانی دارد. از مجوزهایی که توسط این صرافی دریافت شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجوز صرافی ارز دیجیتال lbank در کشور ایتالیا

این صرافی در کشور ایتالیا نیز با نام تجاری Uab Lbank Exchange به ثبت رسیده و شماره ثبت آن PSV90 است. دریافت مجوز کشور ایتالیا نشان می‌دهد که این صرافی تمام قوانین مالی را رعایت می‌کند و خدمات مطمئنی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای مشاهده این مجوز به سایت organismo-am مراجعه کنید.

مجوز صرافی ارز دیجیتال lbank در کشور استرالیا

این صرافی در کشور ایتالیا با نام تجاری Lbk Info Pty Ltd به ثبت رسیده و شماره ثبت آن 640722256 است. با‌ توجه‌ به قوانین سخت‌گیرانه کشور استرالیا، دریافت این مجوز نشان‌دهنده اعتبار بالای صرافی ال بانک و توانمندی‌های این صرافی در ارائه بهترین خدمات به کاربران است. برای مشاهده این مجوز می‌توانید به سایت austrac مراجعه کنید.

مجوز صرافی ارز دیجیتال lbank در کشور لیتوانی

صرافی lbank در کشور لیتوانی با نام تجاری Uab Lbank به ثبت رسیده و شماره ثبت آن 306160413 است. دریافت این مجوز نیز یکی دیگر از دلایل بالابودن اعتبار صرافی است و نشان می‌دهد که خدماتی ایمن با رعایت استانداردهای بین‌المللی به کاربران ارائه می‌شود. برای مشاهده این مجوز به سایت registrucentras مراجعه کنید.

تمام این مجوزهایی که صرافی ال بانک موفق به دریافت و ثبت آن‌ها شده، نشان‌دهنده اعتبار بین‌المللی این صرافی است و باعث جلب اعتماد کاربران ایرانی می‌شود.

images_1726405134_66e6da0ecfb16.jpg

صرافی ال بانک برای کاربران ایرانی چه مزایایی دارد؟

از مهم‌ترین مزایای این صرافی برای کاربران ایرانی می‌توان به مواردی مانند داشتن اپلیکیشن موبایل و قابلیت دسترسی راحت، پشتیبانی بیش‌از هزار نوع رمز ارز، نداشتن قوانین سختگیرانه و امکان انجام راحت معاملات، پوشش بالای ارزهای دیجیتال، امنیت بسیار بالا با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و روش‌های پیشرفته امنیتی، داشتن رابط کاربری راحت، قابل فهم و کاربردی، سهولت در خریدوفروش ارزهای دیجیتال، امکان انجام معاملات به دوصورت لحظه‌ای یا Spot trading و قراردادهای آتی یا Futures، دریافت کارمزدهای پایین در معاملات ارز دیجیتال، تنوع نمادهای مالیاتی، امکان فعالیت، واریز و برداشت در این صرافی بدون نیاز به انجام مراحل احراز هویت، امکان استفاده از خدمات پشتیبانی و … اشاره کرد.

کاربرانی که فقط با ثبت‌نام در صرافی ال بانک حساب کاربری ایجاد کرده باشند، روزانه مجاز به برداشت 20 هزار دلار هستند. با فعال‌کردن سیستم (Google Auth) 2FA می‌توان مبلغ مجاز برداشت از حساب کاربری را تا 270 هزار دلار افزایش داد. کاربرانی که در این صرافی احراز هویت کرده باشند، روزانه به مقدار یک بیت‌کوین بیشتر می‌توانند برداشت کنند‌.

images_1726405134_66e6da0ed8ca9.jpg

جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به یکی از پرترافیک‌ترین صرافی‌های بین‌المللی ارز دیجیتال یعنی صرافی ال بانک صحبت کردیم و امنیت و اعتبار این صرافی را مورد بررسی قرار دادیم. استفاده از ابزارهای امنیتی پیشرفته، بالابودن امنیت تراکنش‌ها و دریافت مجوز از کشورهایی مانند آمریکا، ایتالیا، استرالیا، لیتوانی و … همگی نشان‌دهنده امنیت و اعتبار بالای این صرافی هستند؛ بنابراین، اگر قصد دارید از این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده کنید، با اطمینان از امنیت و اعتبار آن کار خود را آغاز کنید. تریدرهای ایرانی مبتدی تا پیشرفته برای یادگیری نحوه فعالیت در صرافی lbank می‌توانند به یکی از مراجع آموزشی جامع این صرافی مراجعه کنند.

اطلاعات بیشتر: ال بانک فارسی lbankfarsi.io

 

این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn