کد خبر : 88603
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۱۶

استقلال و باز هم ورود به بحران با چاشنی VAR

استقلال و باز هم ورود به بحران با چاشنی VAR

در خرداد ماه سال جاری و در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر در شرایطی که استقلال تیم پیکان را شکست داد و ۶۷ امتیازی شد تیم پرسپولیس با گلی که مقابل تیم مس رفسنجان به ثمر رساند و پس از آن اکثر کارشناسان داوری معتقد بودند که آن گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده

در خرداد ماه سال جاری و در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر در شرایطی که استقلال تیم پیکان را شکست داد و ۶۷ امتیازی شد تیم پرسپولیس با گلی که مقابل تیم مس رفسنجان به ثمر رساند و پس از آن اکثر کارشناسان داوری معتقد بودند که آن گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده برنده و ۶۸ امتیازی شد تا استقلال وارد بحران نیمکت سرمربیگری شود.

انتقادات شدید علیه جواد نکونام و حمله به این مربی موجب شد تا طرفداران استقلال خواستار جدایی این مربی از استقلال شوند.

حالا و پس از حدود سه ماه از آن اتفاقات بار دیگر مباحث داوری موجب شد تا در آستانه دیدار استقلال مقابل پرسپولیس آبی پوشان تهرانی وارد بحران تازه‌ای بشوند.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی در قائمشهر که به زعم مسئولان باشگاه استقلال و اعضای کادر فنی این تیم مشکلات داوری زیادی داشته با وجود VAR در پایان با نتیجه تساوی به پایان رسید تا هواداران استقلال پس از یک تساوی و یک شکست مقابل ملوان و استقلال خوزستان مجدداً به شدت علیه جواد نکونام موضع‌گیری کنند. استقلالی ها معتقدند کمبود دوربین برای پوشش درست مسابقه باعث شده تا حق تیم شان در قائمشهر تضییع شود.

انتشار صحبت‌های مشاور ارشد مدیرعامل باشگاه استقلال(داود حقدوست) و سپس مصاحبه جواد نکونام علیه فرشید سمیعی همه و همه موجب شد تا دیشب تا امروز اوضاع بحرانی تازه‌ای بر فضای بحران زده هفته‌های اخیر تیم استقلال حاکم شود.

با مروری بر اتفاقات سال‌های اخیر(از جمله دربی برگشت لیگ بیست و دوم و اعتراضات ساپینتو به نبود VAR) در بحث بودن یا نبودن کمک داور ویدیویی و تکرار اشتباهات داوری، به وضوح می‌توان دریافت که نقش چنین شرایطی در بروز بحران‌های این چنینی برای تیم استقلال تا چه اندازه مشخص و واضح است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn