کد خبر : 88613
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۴۴

فال و طالع بینی 2 مهر ماه + فیلم

فال و طالع بینی 2 مهر ماه + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز به حس ششم خلاقانه خود اعتماد کنید، چراکه امروز شما را در مسیر درستی هدایت می‌کند. به جای اینکه وقت تان را با تجزیه و تحلیل کردن مسائل تلف کنید که البته بیشتر اوقات هم این کار را می‌کنید حالا بهترین راه برای چیزهایی که بهشان شک دارید این است که فقط کاری را که احساس می‌کنید درست است انجام دهید. پس اصلا براساس عقل و منطق تصمیم گیری نکنید و به حرف دل تان گوش دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما حتما باید با خواهر و برادر و یا یکی از دوستان نزدیک تان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فکر کنید که همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشکلی وجود دارد، مثل اینکه مسائل احساسی حل نشده‌ای در خفا وجود دارد. به جای اینکه چشم‌هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز برخی اطلاعات را به دست خواهید آورد که شما را شگفت زده کرده و شرایط فعلی زندگی تان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و حتی شاید در منزل تان دلخوری هایی را به وجود بیاورد. شاید این موضوع شما را نگران کند ولی درواقع وضعیت به آن پیچیدگی که شما فکر می کنید و به نظر می رسد نیست. سعی کنید که همه افراد مرتبط با این موضوع را آرام کنید و این وضعیت را بی طرفانه مورد بررسی قرار دهید. بهتر است به جای آنکه عصبانی شوید و کاری کنید که بعدا پشیمان شوید به دنبال راه حل باشید. هر چقدر هم که در ظاهر نشان دهید که از اوضاع و امنیت رابطه خود راضی هستید در درون دل تان چیزهای تازه و جدید می خواهد و نیاز به تنوع دارید. پس خوب فکر کرده و راهی را برای آن بیابید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که امروز ذهن تان سرشار از ایده های ماجراجویانه و عصیان گرایانه است ولی فکر می کنید که این ایده ها تنها ناشی از جنون محض هستند. با این حال باید این را هم بدانید که این افکار ارزش امتحان کردن و مواجه شدن با عواقب احتمالی را دارد. محدودیت هایی که عقل و منطق تان برایتان ایجاد کرده را کنار بگذارید و بدون فکر کردن به نتایج بعدی گزینه های موجود را بررسی کنید. شاید درنهایت نتوانید رویاهای خود را عملی کنید ولی همین که بتوانید با فکر کردن به آنها و رویاپردازی از وضعیت ذهنی فعلی تان فرار کنید هم می تواند کافی باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما دارید سعی می کنید در نگرش خود نسبت به زندگی و وضعیت موجود تعادل را در نظر داشته باشید ولی در حال حاضر جزئیات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. متغیرهای زیادی است که هرکدام از آنها با نکات بسیار ریزی که در آنها وجود دارد شرایط تازه ای را می تواند به وجود بیاورد. با تلاش برای باز کردن گره های موجود خودتان را دیوانه نکنید. به ذهن خودتان اجازه استراحت بدهید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شانس همیشه سراغ آدم نمی آید. باید برای قبول آن آمادگی داشته باشید. به همه موقعیت ها و فرصت هایی که برایتان ایجاد می شود توجه داشته باشید و ساده از کنار آنها رد نشوید. همیشه خوش‌بین باشید و این را به یاد داشته باشید که شما مسافر کائنات هستید و هرچه خداوند برایتان در نظر گرفته باشد بدون شک بهترین است. شاید گاهی در مشکلات غرق شوید اما شک نکنید که حکمتی در آن است. البته این را هم در نظر بگیرید که همه چیز روی شانس استوار نشده و به تلاش و توجه شما نیز نیاز دارد.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که تمرکز خود را روی برنامه های بزرگ در زندگی بگذارید. چشم اندازهای بزرگتر داشته باشید. روی همه اشتیاقات و هیجانات خود اشراف داشته باشید. به این ترتیب می توانید مفیدتر و بهتر برای آینده طرح ریزی کنید و دقیقا در همان مسیری قرار بگیرید که موجب خوشحالی شما می شود. پیش از انجام هر کاری یا بیان هر تصمیمی حتما دوبار در مورد آن فکر کنید. این در مورد برنامه ریزی برای تفریح و سرگرمی هم مصداق دارد.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که خیلی سخت نگیرید. با اینکه از نظر روحی یک اجبار شدید برای انجام برخی مسائل را در خود حس می کنید اما نرمال تر رفتار کنید. سعی کنید مسائل را ساده بگیرید. اگر خیلی اوکی نیستید و سریع عصبی می شوید لازم نیست خودتان را در غار تنهایی پنهان کنید. فقط بیشتر سکوت کنید. امروز بیشتر شنونده باشید تا گوینده. این را بدانید که در میان حرف های دیگران مسائل بسیار ارزشمندی را کشف خواهید کرد که برای رابطه عاطفی یا حتی مسائل کاری تان مفید هستند.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما خیلی عجول شده‌اید ولی بهتر است چند روزی را صبر کرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه که در فکرتان می‌گذرد را عنوان کنید حرف‌های شما تاثیر زیادی را بر دیگران نخواهد گذاشت، چراکه شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می‌کنید. پس باید تا موقعی که زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل کنید. فردا برای صحبت کردن در مورد مکنونات قلبی‌تان زمان مناسب تری است.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که تمایل شما به لذت بردن از رویاپردازی تجربیات جادویی و به یاد ماندنی‌ را برایتان به یادگار گذاشته است اما وقتی که روی اهداف خود تمرکز می‌کنید اصرار و پافشاری تان برای رویاپردازی بیشتر می‌شود اما امروز این اصرار به خاطر خوشی و شادی‌های مهارنشدنی است. شما احساس می‌کنید افراد زیادی کنترل‌تان می‌کنند و شما باید کارهایی را انجام دهید که موافق میل آنها باشد. بنابراین خودتان را از سختگیری‌های خود آزاد کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است و می‌توانید در مورد چیزهایی که تا به حال ازشان فرار می‌کردید صحبت کنید. در حالی که در نظر دارید با فردی که قبلا به شما اعتماد کرده تبادل نظر کنید ولی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. دیگر لازم نیست که کار دیگری را انجام دهید. گفتن حقیقت به اندازه کافی خوب است و همه چیز را درست خواهد کرد.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحت تان می‌کند اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیری تان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگرچه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستان تان که خیلی به او اطمینان دارید بگویید که دقیقا چه احساسی دارید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn