کد خبر : 88632
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۲۶

اگر من فوتبال ممجیدی را نابود کردم، پس چرا این‌قدر به من زنگ می‌زد؟/ او علیه همه مربیان استقلال حرف می‌زند!

اگر من فوتبال ممجیدی را نابود کردم، پس چرا این‌قدر به من زنگ می‌زد؟/ او علیه همه مربیان استقلال حرف می‌زند!

فرهاد مجیدی در روزهای پایانی شهریور سال ۱۳۸۸ از امیر قلعه‌نویی انتقاد کرد. همین مصاحبه و انتقادات او موجب شد سرمربی اسبق استقلال که هم‌اکنون هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و در پاییز سال ۸۸ سرمربی سپاهان به حساب می‌آمد، طی مصاحبه‌ای که دوم مهر همان سال منتشرش کردیم در مقام دفاع از

فرهاد مجیدی در روزهای پایانی شهریور سال ۱۳۸۸ از امیر قلعه‌نویی انتقاد کرد. همین مصاحبه و انتقادات او موجب شد سرمربی اسبق استقلال که هم‌اکنون هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و در پاییز سال ۸۸ سرمربی سپاهان به حساب می‌آمد، طی مصاحبه‌ای که دوم مهر همان سال منتشرش کردیم در مقام دفاع از خود بربیاید. قلعه‌نویی در این رابطه گفت: فرهاد مجیدی امروز علیه من مصاحبه کرده و قطعا طی روزهای آینده علیه مربیان فعلی و مسئولان باشگاه استقلال حرف خواهد زد؛ همان‌طور که در دوران سرمربی‌گری فیروز کریمی و مربیان قبلی هم همین حرف‌ها را می‌زد.

قلعه‌نویی ادامه داد: فرهاد مجیدی مدعی شده که من فوتبال او را نابود کرده‌ام؛ اگر این‌طوری است پس چرا طی ماه‌های اخیر او به تعداد انگشتان دست به من زنگ زده و مشورت گرفته؟ توصیه من به فرهاد این است که حقش را در زمین فوتبال بگیرد و زیاد دنبال این نباشد تا حرفی که به او می‌گویند را تکرار کند.

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: اگر من فوتبال ممجیدی را نابود کردم، پس چرا این‌قدر به من زنگ می‌زد؟/ او علیه همه مربیان استقلال حرف می‌زند!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn