کد خبر : 88718
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۳۷

ترامپ: اگر شکست بخورم دیگر نامزد انتخابات نمی‌شوم

ترامپ: اگر شکست بخورم دیگر نامزد انتخابات نمی‌شوم

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، «دوانلد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ آبان (۵ نوامبر) در این کشور در یک برنامه تلویزیونی تائید کرد در صورت شکست در برابر «کامالا هریس» رقیب دموکرات خود دیگر به دنبال نامزدی مجدد برای انتخابات نخواهد بود. ترامپ در پاسخ به

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، «دوانلد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ آبان (۵ نوامبر) در این کشور در یک برنامه تلویزیونی تائید کرد در صورت شکست در برابر «کامالا هریس» رقیب دموکرات خود دیگر به دنبال نامزدی مجدد برای انتخابات نخواهد بود.

ترامپ در پاسخ به این سوال که اگر در این رقابت ناموفق باشد، آیا به راه‌اندازی کمپین دیگری در چهار سال آینده فکر می‌کند؟ گفت: نه، من این کار را نمی‌کنم. من فکر می‌کنم که چنین کاری نخواهم کرد. او در ادامه تاکید کرد به پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ خوشبین است.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا تصریح کرد: من به شکل امیدوار کننده‌ای فکر می‌کنم که موفق شویم.

دونالد ترامپ پس از اینکه شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد دموکرات‌ها دعوت به یک مناظره انتخاباتی دیگر در ۲۳ اکتبر را پذیرفته‌اند، شرکت در این مناظره در برابر هریس را رد کرد.

او در یک گردهمایی در ویلمینگتون در کارولینای شمالی به حامیانش گفت: مشکل مناظره‌ای دیگر، این است که دیگر خیلی دیر شده است. ترامپ پیشتر اولین و احتمالا تنها مناظره خود با هریس را که در ۱۰ سپتامبر برگزار شد، غیر صادقانه و کاملاً تقلبی خواند.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا استدلال کرد که هریس تنها به این دلیل خواهان یک مناظره مجدد است که شکست خورد. وی تاکید کرد فقط یک مناظره رو در رو دیگر را در نظر خواهد گرفت که توسط یک «شبکه منصفانه» برگزار شود.

ترامپ در سال ۲۰۱۶ با غلبه بر هیلاری کلینتون انتخاب شد و به کاخ سفید رفت. او سپس در سال ۲۰۲۰ در انتخابات ریاست جمهوری در برابر بایدن شکست خورد و از آن زمان اصرار داشت که در این انتخابات تقلب شده است.

طبق قوانین ایالات متحده یک فردبیش از ۲ دوره نمی‌تواند رئیس‌جمهور این کشور باشد.

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn