کد خبر : 88746
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

گلایه غم انگیز خانواده دو کارگر مفقودی طبس

گلایه غم انگیز خانواده دو کارگر مفقودی طبس

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا به نقل از عصر ایران: با گذشت نزدیک به ۳۰ ساعت از حادثه انفجار معدن طبس، همچنان تعدادی از کارگران زیرآوار هستند و خانواده آنها بی‌هیچ جوابی منتظر ایستاده‌اند. یکی از کسانی که دو عضو خانواده‌اش در انفجار معدن مفقود شده‌اند، از لحظات سختی می‌گوید که در این چند ساعت گذارنده

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا به نقل از عصر ایران: با گذشت نزدیک به ۳۰ ساعت از حادثه انفجار معدن طبس، همچنان تعدادی از کارگران زیرآوار هستند و خانواده آنها بی‌هیچ جوابی منتظر ایستاده‌اند. یکی از کسانی که دو عضو خانواده‌اش در انفجار معدن مفقود شده‌اند، از لحظات سختی می‌گوید که در این چند ساعت گذارنده است. 

آمدیم معدن گفتند بروید بیمارستان. رفتیم بیمارستان گفتند اینجا نیستند بروید پزشکی قانونی. رفتیم پزشکی قانونی گفتند اینجا هم نیستند حتما در تونلی هستند که هنوز باز نشده است.

یکی از آنها ۶ سال است در معدن کار می‌کند، یکی ۲ سال، اما هیچکس به ما نگفت سر اینها چه بلایی آمده است. ما از تلویزیون شنیدیم که معدن ریخته. تماس گرفتیم نشد خبری بگیریم، برای همین خودمان آمدیم. حالا هم به ما گفتند منتظر باشید تا ببینیم تکلیف چه می‌شود.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn