کد خبر : 88748
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
15 بازدید

حرکت خنده‌دار سیروس میمنت در جدیدترین قسمت جوکر

حرکت خنده‌دار سیروس میمنت در جدیدترین قسمت جوکر

به گزارش بازیگر 360 ، در اتفاقی جالب و دیدنی، سیروس میمنت، بازیگر محبوب سریال طنز «نون‌خ»، با حضور در برنامه پرطرفدار «جوکر» به کارگردانی احسان علیخانی، لحظات شاد و خنده‌داری را برای مخاطبان رقم زده است. ویدئویی از یک حرکت طنزآمیز و خلاقانه از این بازیگر با استعداد در قسمت جدید برنامه جوکر در

به گزارش بازیگر 360 ، در اتفاقی جالب و دیدنی، سیروس میمنت، بازیگر محبوب سریال طنز «نون‌خ»، با حضور در برنامه پرطرفدار «جوکر» به کارگردانی احسان علیخانی، لحظات شاد و خنده‌داری را برای مخاطبان رقم زده است.

ویدئویی از یک حرکت طنزآمیز و خلاقانه از این بازیگر با استعداد در قسمت جدید برنامه جوکر در شبکه‌های اجتماعی به سرعت دست به دست می‌شود و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است.

میمنت با اجرای یک شوخی هوشمندانه و بامزه، توانسته لبخند را بر لب بسیاری از بینندگان بنشاند و بار دیگر استعداد خود را در خلق لحظات طنز و شاد به نمایش بگذارد.

حضور بازیگران محبوب سریال‌های تلویزیونی در برنامه‌های مسابقه‌ای و طنز، همیشه با استقبال مخاطبان همراه بوده است و این بار نیز سیروس میمنت با حضور در جوکر، این سنت را ادامه داده و توانسته محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn