کد خبر : 88807
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

شیک ترین ظروف حبوبات آشپزخونه / کاربرد و زیبایی همجوار هم در یک ست ظرف حبوبات

شیک ترین ظروف حبوبات آشپزخونه / کاربرد و زیبایی همجوار هم در یک ست ظرف حبوبات

شایانیوز- تو یه آشپزخونه کامل و همه چی تموم، لوازم ریز و درشت فراوونی وجود داره. چرا که آشپزخونه در واقع فضایی خدماتی به حساب میاد که انواع و اقسام کارهای مختلف و مهم مثل پخت و پز، شستشو و نگهداری از ظروف رو انجام میده. خب فقط همین مورد اول خودش دنیایی از وسایل

شایانیوز- تو یه آشپزخونه کامل و همه چی تموم، لوازم ریز و درشت فراوونی وجود داره. چرا که آشپزخونه در واقع فضایی خدماتی به حساب میاد که انواع و اقسام کارهای مختلف و مهم مثل پخت و پز، شستشو و نگهداری از ظروف رو انجام میده. خب فقط همین مورد اول خودش دنیایی از وسایل رو نیاز داره که به برخی از اونها ضروری هستن و تو همه آشپزخونه ها وجود دارن، برخی از اونها هم نیمه ضروری هستن و شاید هر خونه ای ازش استفاده نکنند. در این مطلب ما میخوایم بپردازیم به یکی از پرکاربرد ترین آیتم هایی که یه آشپزخونه میتونه داشته باشه مثل ظرف حبوبات. 

ظرف حبوبات پلاستیکی

ظرف حبوبات چند کاره

وقتی از ظرف حبوبات حرف میزنیم، خیلی بیشتر از یه ظرف ساده نخود لوبیا به ذهنمون میاد. چرا که این ظروف یکی از پر استفاده ترین آیتم ها در هر آشپزخونه به حساب میاد که علاوه بر سازماندهی و نظم بخشیدن به فضای آشپزخونه با جمع آوری مواد غذایی مثل برنج، نخود، لوبیا و بقیه حبوبات، به زیباسازی فضا نیز کمک کننده است. این ظروف طراحی شون به این شکله که اغلب به صورت شفاف و یا نیمه شفاف ساخته میشن تا به راحتی بشه اونچه که داخلش هستش رو ببینیم. ظرف های حبوبات میتونن به تمیز و مرتب شدن مواد غذایی مورد نظر خیلی کمک کنند و به همین دلیلی بسیاری از بانوان از اونها استفاده کرده تا هم همه چیز دم دستشون باشه و هم شیک و شکیل نشون داده بشه.

ظرف حبوبات پلاستیکی

ویژگی های جذاب ظروف حبوبات پلاستیکی

ظرف حبوبات مدل ها و جنس های مختلفی دارند که خب در این مطلب ما میخوایم با اون دست از ظروف پلاستیکی آشنا بشیم. این مدل از ظروف محبوبیت فراوونی دارند چرا که هم ظاهرشون قشنگه و هم سبک هستن و هم قیمتشون مناسبه. در واقع پلاستیکی بودنشون هم باعث میشه تا دوام بالایی داشته باشند و هم اینکه کم وزن باشند که خب همین ویژگی ها باعث میشه تا جا به جایی شون ساده باشه و بدون شکستگی و آسیب. از دیگر خوبیاشون هم میشه به تنوع بالایی که دارد اشاره کرد که خب میتونید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود هر آنچه که دوست دارید رو خریداری نمایید و ست کیند. از طرح های ساده گرفته تا طرح های مختلف و رنگی.

ظرف حبوبات پلاستیکی

ظرف های حبوبات به سبک مدرن و خلاقانه

اما خب شاید شما خانومی باشید اهل ترند بازی و به دنبال ظروفی با طرح های جدیدتر باشی که خب در این صورت هم میتونید ظرف های حبوبات متنوع و خلاقانه ای بیابید که جلوه ای شیک و خاص به آشپزخونتون می بخشند. جنس این سبک از ظروف معمولا بادوام تر است و اغلب از جنس های مرغوب پلاستیک، شیشه یا حتی فلز هستند. ظروف حبوبات اینجورین که نه تنها میتونن به جمع آوری حبوبات کمک کنند، بلکه به خوشگلاسیون فضا نیز اهمیت میدن. اگر به دنبال چیز های جدید هستید این مدلا میتونن شما رو راضی کنند.

ظرف حبوبات پلاستیکی

برندی که ظروف حبوبات متنوع و جذاب میسازه

مثلا یکی از محبوب ترین برند هایی که در این حوزه تولید داره برند لیمون هستش. معمولا از ظروف لیمون خیلی تعریف میشه چرا که از پلاستیکی با کیفیت ساخته میشن که با طراحی های شیک شون، به هر سبک دکوراسیونی هم میان و میتونن ست سازی آسونی کنند. ظروف لیمون هم سبک و هم با دوام هستند که خب به همین دلیل هم یه انتخاب عالی برای نگهداری حبوبات محسوب می شوند. طراحی و تنوع بلای این برند باعث شده تا هر کی هر مدلی که دلش خواست رو پیدا کنه و ظرفش رو با سبک و سلیقه آشپزخونش هماهنگ بسازه. به علاوه اینکه درپوس های محکم و شفافی که این سبک ظروف دارند، باعث میشه تا خیلی راحت بتونید داخلشون رو ببینید و با خیالی راحت در فضا قرار ش بدید بدون اینکه ناراحت باشید داخلشون رطوبت یا هوا و حشرات نفوذ میکنه. 

ظرف حبوبات پلاستیکی

اگر دلتون یه آشپزخونه شیک و لوکس میخواد

جا حبوباتی های جدید شیک هم از دیگر مدل های ترند و مورد توجه این روزهاست. این مدل ها در واقع با ظواهر خلاقانه و جذابی که دارند میتونن به هر آشپزخونه ای حس شیک و مدرن بودن ببخشند. این سبک از طراحی ها میتونن یه حس شیک و خوشگلی به فضا هدیه بدن تا شما داخلشون رو ببینید و بتونید به بهترین شکل اونها رو جایگذاری کرده و بچینید.خیلی از مدل های ظرف حبوبات هستند  که با ترکیب شیشه و فلز ساخته میشن و نمایی لوکس دارند. به همین دلیل این مدل ها برای بانوانی که دلشون میخواد آشپزخونه شون زیبا باشه خیلی به کار میاد. 

ظرف حبوبات پلاستیکی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn