کد خبر : 88824
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

مشکل بزرگ استقلال در بازی با پرسپولیس

مشکل بزرگ استقلال در بازی با پرسپولیس

با گذشت چند هفته از شروع مسابقات لیگ برتر تیم‌هایی همچون شمس آذر قزوین که فصل گذشته به لیگ برتر رسید و چادر ملو اردکان که در فصل جدید گام به رقابت‌های لیگ برتر گذاشته است هر دو تیم با ۸ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی را تا این مرحله از مسابقات لیگ برتر به

با گذشت چند هفته از شروع مسابقات لیگ برتر تیم‌هایی همچون شمس آذر قزوین که فصل گذشته به لیگ برتر رسید و چادر ملو اردکان که در فصل جدید گام به رقابت‌های لیگ برتر گذاشته است هر دو تیم با ۸ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی را تا این مرحله از مسابقات لیگ برتر به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ اما مشاهده نام تیم استقلال که فصل گذشته و در پایان ۳۰ هفته تنها ۱۵ گل خورده بود در جمع تیم‌های دوم ضعیف به لحاظ خط دفاعی تعجب‌آور است.

تیم استقلال در حال حاضر همراه با تیم‌های نساجی مازندران، آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد (که تازه این فصل به لیگ برتر آمده) با شش گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

این وضعیت در قیاس با تیم پرسپولیس با ۲ گل خورده و حریف هفته ششم استقلال که قرار است چهارشنبه این هفته مقابل آبی‌های تهرانی قرار بگیرد زنگ خطری را برای خط دفاع آبی پوشان و البته شرایط امیدوار کننده‌ای را برای خط حمله تیم پرسپولیس به وجود آورده است.

ناگفته نماند؛ تیم پرسپولیس پس از گل گهر سیرجان با یک گل خورده دومین خط دفاعی برتر لیگ را از آن خود کرده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn