کد خبر : 88839
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

انتقاد تند سرمربی تایلند از بازیکنان فوتسال ایران و فرانسه

انتقاد تند سرمربی تایلند از بازیکنان فوتسال ایران و فرانسه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصاف شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های ملی ایران و فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال بدون شک جنجالی‌ترین اتفاق این دوره از مسابقات تا امروز بود، این بازی که در نهایت با پیروزی 4 بر یک ایران خاتمه یافت، تا پایان نیمه اول گلی در بر نداشت، اما چیزی که انتقاد و

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصاف شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های ملی ایران و فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال بدون شک جنجالی‌ترین اتفاق این دوره از مسابقات تا امروز بود، این بازی که در نهایت با پیروزی 4 بر یک ایران خاتمه یافت، تا پایان نیمه اول گلی در بر نداشت، اما چیزی که انتقاد و اعتراض خیلی‌ها را به‌همراه داشت، بی‌میلی دو تیم برای خلق موقعیت گلزنی بود و این باعث شد آنها به کم‌کاری عامدانه برای باختن و قرار نگرفتن در سمتی از نمودار صعود به‌سوی فینال که برزیل در آن حضور دارد، متهم شوند. آشکارترین گواه این اتهام هم در دقیقه 27 شکل گرفت، زمانی که دروازه‌بان فرانسه به‌شیوه‌ای مبتدیانه پای خود را از مسیر توپی که سالار آقاپور شوت زده بود، کنار کشید تا اجازه دهد توپ وارد دروازه‌اش شود، نه تنها او، بلکه هم‌تیمی‌هایش هم تلاش خاصی برای دفاع انجام ندادند.

به نقل از تسنیم، در نهایت فرانسوی‌ها باختند و به هدف خود برای جلوگیری از رویارویی با برزیل قبل از فینال رسیدند. آنها پس از ایران به‌عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافتند تا با تایلند روبه‌رو شوند و در صورت پیروزی برابر آن هم به مصاف برنده نبرد پاراگوئه و افغانستان خواهند رفت. ایران اما در مرحله بعدی روبه‌روی مراکش قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی با برنده مصاف برزیل و کاستاریکا مصاف خواهد داشت.

انتقاد تند سرمربی تایلند از بازیکنان فوتسال ایران و فرانسه

این ماجرا اما واکنش‌هایی انتقادآمیز را به‌همراه داشت، نشریه مارکای اسپانیا به‌نقل از میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تیم ملی تایلند، نوشته است: هر اتفاقی که می خواهد روز بیست‌وهفتم سپتامبر (روز بازی تایلند – فرانسه) رخ دهد، باید اعتراف کنیم که ما ناتوان‌ترین طرف در داستانی هستیم که امروز در بخارا رخ داد، با این حال می‌گویم «فرانسه، ما با کمال میل آماده رویارویی با شما هستیم» اما بازیکنان و مربیان فرانسه و ایران ورزش ما را بی‌آبرو کردند، شما رسواهای جهان هستید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn