کد خبر : 88903
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
18 بازدید

ماجرای فایل صوتی جنجالی مدیرعامل استقلال چیست؟

ماجرای فایل صوتی جنجالی مدیرعامل استقلال چیست؟

به گزارش ساناپرس،دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فایل صوتی منتشره شده در فضای مجازی منتسب به فرشید سمیعی ساختگی است. فایل صوتی منتسب به فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال در فضای مجازی منتشر و این ادعا مطرح شده است که فایل صوتی منتسب توسط داود حقدوست مشاور مدیرعامل استقلال انتشار پیدا کرده است. داود حقدوست با تکذیب

به گزارش ساناپرس،دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فایل صوتی منتشره شده در فضای مجازی منتسب به فرشید سمیعی ساختگی است. فایل صوتی منتسب به فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال در فضای مجازی منتشر و این ادعا مطرح شده است که فایل صوتی منتسب توسط داود حقدوست مشاور مدیرعامل استقلال انتشار پیدا کرده است.

داود حقدوست با تکذیب شایعه مطرح شده، اظهار داشت: فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی منتسب به فرشید سمیعی ساختگی و با با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تقطیع و تغییر صدای مدیر عامل باشگاه استقلال انجام شده است.

وی افزود: به طور حتم از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا پیگیر خواهم شد تا مشخص شود چه افرادی دست به این کار زدند، شایعه اخراج من به دروغ منتشر شد تا به این بهانه وویس ساختگی را درست و پخش کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn