کد خبر : 89128
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

باگ بزرگ استقلال در آستانه دربی!

باگ بزرگ استقلال در آستانه دربی!

استقلال پس از چهار بازی در لیگ برتر، آمار بغرنجی را از نظر دفاعی ثبت کرده است. به گزارش ایلنا، استقلال در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر تا کنون یک برد، دو مساوی و یک شکست ثبت کرده و علاوه بر اینکه این عملکرد در حد نام استقلال رقم نخورده اما موضوع نگران‌کننده در خصوص

استقلال پس از چهار بازی در لیگ برتر، آمار بغرنجی را از نظر دفاعی ثبت کرده است.

باگ بزرگ استقلال در آستانه دربی!

به گزارش ایلنا، استقلال در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر تا کنون یک برد، دو مساوی و یک شکست ثبت کرده و علاوه بر اینکه این عملکرد در حد نام استقلال رقم نخورده اما موضوع نگران‌کننده در خصوص این تیم، آمار فاجعه‌بار این تیم در خط دفاع است که فقط شمس آذر و چادرملو آمار بدتری از این لحاظ نسبت به استقلال دارند. 

 

سید حسین حسینی که فصل گذشته با ۱۷ کلین‌شیت بهترین دروازه‌بان لیگ برتر شد، در این فصل هنوز موفق به ثبت هیچ کلین‌شیتی نشده و فقط در بازی آسیایی تیمش مقابل الغرافه موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد. 

 

 

استقلال که فصل گذشته علیرغم ناکامی در قهرمانی، در فاکتورهای فنی بهترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شد و در سی بازی فقط ۱۵ گل دریافت کرده بود، حالا در چهار بازی و یک بازی کمتر از رقبا فقط بهتر از شمس آذر و چادرملو که ۸ گل دریافت کردند، عمل کرده است. 

 

اخبار مرتبط:

4 غایب کلیدی استقلال مقابل پرسپولیس؛ نکونام چه خواهد کرد!؟

 

جزئیات فایل صوتی جنجالی لو رفته فرشید سمیعی علیه نکونام و مالکان استقلال !

 

 

حال باید دید در شرایطی که پرسپولیس مهاجمان زهرداری از جمله علیپور و ژوائو و همچنین آل کثیر در اختیار دارد، قرار است چند گل از خط دروازه استقلال عبور کند یا معضل دفاعی آبی‌پوشان در دربی به نقطه قوت این تیم تبدیل خواهد شد و حسینی موفق به کلین‌شیت می‌شود؟

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn