کد خبر : 89190
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴

سخنگوی کابینه اسرائیل: موشک‌های حزب‌الله خسارت‌های هنگفتی به منطقه شمالی وارد کرده است

سخنگوی کابینه اسرائیل: موشک‌های حزب‌الله خسارت‌های هنگفتی به منطقه شمالی وارد کرده است

به گزارش همشهری آنلاین، دیوید منسر سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اذعان کرد که جنبش حزب‌الله لبنان از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا به امروز، ۹ هزار موشک به سمت مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است. شبکه خبری الجزیره به نقل از منسر گزارش داد: موشک‌های حزب‌الله، باعث

به گزارش همشهری آنلاین، دیوید منسر سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اذعان کرد که جنبش حزب‌الله لبنان از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا به امروز، ۹ هزار موشک به سمت مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است.

شبکه خبری الجزیره به نقل از منسر گزارش داد: موشک‌های حزب‌الله، باعث خسارات هنگفتی در شمال اسرائیل (فلسطین اشغالی) شده است.

وی با این ادعا که حزب‌الله، جان مردم لبنان را به خطر انداخته است، ادعا کرد: حزب‌الله باید از منطقه رود لیتانی عقب‌نشینی کند؛ زیرا این منطقه جزء مرزهای شمالی ما به شمار می‌رود.

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم خبر داده است که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیرر رژیم صهیونیستی از ساعات آغازین صبح همچنان در مقر نیروی هوایی وزارت جنگ این رژیم حضور دارد.

منبع خبر: همشـهری

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn