کد خبر : 89352
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

در اولین حراج پاییزی سکه مرکز مبادله بیش از چهار هزار سکه طلا به فروش رسید

در اولین حراج پاییزی سکه مرکز مبادله بیش از چهار هزار سکه طلا به فروش رسید

به گزارش برنا، هجدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه دوم مهرماه  ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۳۰ هزار و  ۲۲۷ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۱۳۰ قطعه با میانگین قیمت ۴۳ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. همچنین، از مجموع ۲۲ هزار و ۵۶۵ قطعه ربع سکه ثبت سفارش

به گزارش برنا، هجدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه دوم مهرماه  ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۳۰ هزار و  ۲۲۷ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۱۳۰ قطعه با میانگین قیمت ۴۳ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۲۲ هزار و ۵۶۵ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۹۰۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۵ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در حراج نیم سکه نیز ۱۶ هزار و ۴۶۴ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۱۵۱۴ قطعه با میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

این گزارش حاکی است، از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۸ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۲۳ هزار و ۴۴۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۷۶ هزار و ۹۴۶ قطعه، نیم سکه ۵۳ هزار و ۹۱۰ قطعه و تمام سکه ۹۲ هزار و ۵۸۴ قطعه است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn