کد خبر : 89382
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

معروف‌ترین شخصیت منفی تاریخ سریال‌ها زنده شد

معروف‌ترین شخصیت منفی تاریخ سریال‌ها زنده شد

قسمت اول سریال «پنگوئن» پخش شد و به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این سریال در راتِن تومِیتوز توانست نظر ۹۴ درصد منتقدان را جلب کند و در وبسایت IMDB هم نمره فوق‌العاده ۸.۹ را کسب کرد. نقش‌آفرینی بی‌نقص کالین فارل در نقش آزوالد کابلپات به شدت مورد استقبال مردم و منتقدان قرار گرفته، تا

قسمت اول سریال «پنگوئن» پخش شد و به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این سریال در راتِن تومِیتوز توانست نظر ۹۴ درصد منتقدان را جلب کند و در وبسایت IMDB هم نمره فوق‌العاده ۸.۹ را کسب کرد.

معروف‌ترین شخصیت منفی تاریخ سریال‌ها زنده شد

نقش‌آفرینی بی‌نقص کالین فارل در نقش آزوالد کابلپات به شدت مورد استقبال مردم و منتقدان قرار گرفته، تا جایی که برخی او را با جیمز گاندولفینیِ مرحوم در سریال خانواده سوپرانو مقایسه کرده و اعتقاد داشتند کالین فارل می‌تواند با ادامه این درخشش، یاد او را در خاطرات زنده کند.

این سریال قرار است پس از مرگ کارماین فالکون و به قدرت گرفتن پنگوئن در دنیای زیرزمینی گاتهام را نشان دهد. 

اکانت توئیتری Cinemagraph درباره این سریال نوشت: اپیزود پایلوت “پنگوئن” محشر بود. اصلا انتظارش رh نداشتم. با موسیقی و قصه‌گویی و سینماتوگرافی و ریتم درجه‌یک. اما قسمت قشنگش این بود که انگار داشتم دوباره بعد از سال‌ها “تونی سوپرانو” می‌دیدم. به‌نظرم از الآن باید جوایز گلدن‌گلوب و امی و… رو برای کالین فارل عزیز کنار بذاریم.

برتربن ها

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn