کد خبر : 89400
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

دو بازیکن پرسپولیس مامور مهار لطفی(عکس)

دو بازیکن پرسپولیس مامور مهار لطفی(عکس)

وین گر آلومینیوم اراک کار سختی در تقابل با پرسپولیس برای ایجاد موقعیت داشت. به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی توانست دو شکست متوالی اخیرش مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی را جبران کند و به برتری در هفته پنجم لیگ برتر برسد که محمدمهدی لطفی، وینگر تکنیکی آلومینیوم توسط دو بازیکن سرخپوشان به طور جدی






وین گر آلومینیوم اراک کار سختی در تقابل با پرسپولیس برای ایجاد موقعیت داشت.





دو بازیکن پرسپولیس مامور مهار لطفی(عکس)



به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی توانست دو شکست متوالی اخیرش مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی را جبران کند و به برتری در هفته پنجم لیگ برتر برسد که محمدمهدی لطفی، وینگر تکنیکی آلومینیوم توسط دو بازیکن سرخپوشان به طور جدی مهار شده بود.

لطفی که مهره کلیدی آلومینیوم در ایجاد موقعیت به حساب می‌آید و حسینی هم روی درخشش او برای خلق فرصت گلزنی حساب ویژه‌ای باز کرده، در دیدار مقابل پرسپولیس به طور مستقیم توسط فرشاد فرجی و بعضا محمدحسین کنعانی‌زادگان یا امید عالیشاه مهار می‌شد و به‌نوبت این دو بازیکن به کمک فرجی می‌رفتند تا مانع از ایجاد موقعیت اراکی‌ها شوند.

این بازیکن جوان آلومینیوم که در نقل و انتقالات تابستانی به طور جدی مورد توجه پرسپولیس بود و تصمیم گرفت زیر نظر مجتبی حسینی به کارش ادامه بدهد، در دیدار با سرخپوشان یکی از بهترین‌های تیمش بود و سه سانتر جدی داشت که در ادامه ضربات سر بازیکنان ایرالکو تبدیل به موقعیت خطرناک شد.

لطفی که سال گذشته هم شرایط خوبی در آلومینیوم داشت، امیدوار است این روند را دنبال کند و بتواند در دیدار آینده مقابل خیبر خرم‌آباد هم بدرخشد.

 


  • خبر فوری دولت؛ تکلیف سهام عدالی ها مشخص شد | واریز سود سهام عدالت با شرایط جدید از این تاریخ

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

 
advanced-floating-content-close-btn