کد خبر : 89426
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷

انفجار در شهرک صنعتی گرمسار

انفجار در شهرک صنعتی گرمسار

به گزارش خبرآنلاین درخشان مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان درباره جزییات حادثه انفجار و آتش‌سوزی در گرمسار گفت: حوالی ساعت 15:30 یک انفجار در شرکت تولید معیانات نفتی، رنگ و روغن ماشین در شهرک صنعتی فجر اطلاع داده شد. ایلنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. درحال


به گزارش خبرآنلاین درخشان مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان درباره جزییات حادثه انفجار و آتش‌سوزی در گرمسار گفت: حوالی ساعت 15:30 یک انفجار در شرکت تولید معیانات نفتی، رنگ و روغن ماشین در شهرک صنعتی فجر اطلاع داده شد.

ایلنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. درحال حاضر آتش‌نشانان در حال تلاش برای اطفاء حریق هستند و عملیات همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه 2 نفر دچار سوختگی شده‌اند و به مرکز درمانی منتقل شده‌اند.

درخشان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با کمک سایر نیروهای امدادی حاضر در محل کارخانه‌های اطراف را ایمن‌سازی کرده و مردم از این محل تخلیه کنیم. آتش‌نشانی نیز در تلاش است تا با سرعت بیشتری آتش را اطفاء کند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn