کد خبر : 89479
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۴۳

همدلی در پیروزی دربی تاثیرگذار است/ تنها هوادار و اسم استقلال باقی می‌مانند نه افراد

همدلی در پیروزی دربی تاثیرگذار است/ تنها هوادار و اسم استقلال باقی می‌مانند نه افراد

رضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط استقلال گفت: متاسفانه شرایط خوبی بر استقلال حاکم نیست و داریم به بطالت می‌رویم. وقتی همدلی نباشد هیچ تیمی موفق نمی‌شود. ما باید از فوتبال لذت ببریم نه اینکه دائما با مصاحبه‌ها فضا را خراب کنیم. وی افزود: همه در این تیم در حال

رضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط استقلال گفت: متاسفانه شرایط خوبی بر استقلال حاکم نیست و داریم به بطالت می‌رویم. وقتی همدلی نباشد هیچ تیمی موفق نمی‌شود. ما باید از فوتبال لذت ببریم نه اینکه دائما با مصاحبه‌ها فضا را خراب کنیم.

وی افزود: همه در این تیم در حال بیانیه دادن هستند و اصلا فضا مدیریت نمی‌شود. هلدینگ با سرمایه بالا وارد باشگاه شده اما اصلا نظارتی ندارد. هر هفته دعوا می‌شود و شایعات زیادی اطراف تیم مطرح می‌شود.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: پورحیدری در این تیم با عصا خدمت کرده و حجازی و قلعه‌نویی و بزرگان زیادی در این تیم حضور داشته‌اند. همه می‌آیند و می‌روند اما هوادار می‌ماند و اسم استقلال. متوجه نمی‌شوم که چرا چنین شرایط در استقلال حاکم است.

رجبی در مورد دربی توضیح داد: پرسپولیس شرایط فنی خوبی دارد اما استقلال درگیر حاشیه است. نکونام از روز اول به سراغ نداشته‌هایش رفته نه داشته‌هایش. استقلال تیم پرمهره و بسیار خوبی است اما انقتاد می‌شود که بازیکن ندارد. مساله عدم وجود نفرات خوب در کادرفنی است.

وی در پایان گفت: سال ۶۴ ما قهرمان شدیم اما پرسپولیس تیم بهتری بود. می‌خواهم بگویم رقابت بین این دو شرایط متفاوت دارد و دربی هم به همین ترتیب است. همدلی، حس پیروزی و اعتماد به نفس در دربی به شدت تعیین کننده است. هرچه کمتر اشتباه کنید شانس  پیروزی‌تان بیشتر است. هرچند دربی قابل پیش بینی نیست اما اگر هر دو نفر بخواهند به بازی دفاعی بپردازند، بازی خوبی شاهد نخواهیم بود و اصلا دیدن دربی لذت‌بخش نخواهد بود.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn