کد خبر : 89486
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۵۸

از سرگیری فیلمبرداری «قلب تصادفی» پس از 9 سال وقفه

از سرگیری فیلمبرداری «قلب تصادفی» پس از 9 سال وقفه

به گزارش بازیگر 360، پس از گذشت حدود 9 سال از آغاز تولید، فیلمبرداری فیلم سینمایی «قلب تصادفی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی قدرت‌الله بزرگی مجدداً از سر گرفته شد. این فیلم که داستان دراماتیکی درباره تغییرات شخصیتی پس از پیوند قلب دارد، با حضور بازیگران مطرحی همچون حمید لولایی، مریم امیرجلالی و امیر زبده به

به گزارش بازیگر 360، پس از گذشت حدود 9 سال از آغاز تولید، فیلمبرداری فیلم سینمایی «قلب تصادفی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی قدرت‌الله بزرگی مجدداً از سر گرفته شد. این فیلم که داستان دراماتیکی درباره تغییرات شخصیتی پس از پیوند قلب دارد، با حضور بازیگران مطرحی همچون حمید لولایی، مریم امیرجلالی و امیر زبده به جمع آثار سینمای ایران اضافه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فیلمبرداری «قلب تصادفی» که مدتی در شمال کشور جریان داشت، در مراحل پایانی خود قرار دارد و بخش‌های باقیمانده در تهران فیلمبرداری خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “حاجی شیرافکن، تاجری مومن و خیرخواه، به دلیل مشکل قلبی تحت عمل پیوند قرار می‌گیرد. اما پس از پیوند قلب، تغییرات عجیبی در شخصیت او رخ می‌دهد و با بازگشت پسر بزرگش، امیر الویس، اتفاقات پیچیده‌تری در زندگی او رقم می‌خورد.”

علاوه بر بازیگران نامبرده، محمود نوذری، مریم غفاری، سمیه مومنی، علی طالبی و جمعی دیگر از هنرمندان نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین، عوامل فنی این پروژه شامل محمدرضا حسین‌زاده به عنوان دستیار اول کارگردان، حسین یوسف به عنوان فیلمبردار، حبیب محمدی به عنوان صدابردار و سورج محمدی به عنوان طراح چهره‌پرداز هستند.

با توجه به گذشت چندین سال از آغاز تولید و تغییرات احتمالی در تیم تولید و داستان، فیلم «قلب تصادفی» با انتظاراتی همراه است تا ببینیم آیا این فیلم می‌تواند پس از این وقفه طولانی، نظر مخاطبان را جلب کند یا خیر.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn