کد خبر : 89579
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۳۷

آیا ایران با کارت روسیه مقابل غرب بازی می کند؟!

آیا ایران با کارت روسیه مقابل غرب بازی می کند؟!

هفته ها است که بحث تحویل موشک های بالستیک از سوی ایران به روسیه در محافل غربی سر و صدا به پا کرده و حتی باعث شد که تروئیکای اروپایی تحریم های جدیدی هم علیه ایران وضع کنند.   نواندیش_آریا سعادتمند: هفته ها است که بحث تحویل موشک های بالستیک از سوی ایران به

هفته ها است که بحث تحویل موشک های بالستیک از سوی ایران به روسیه در محافل غربی سر و صدا به پا کرده و حتی باعث شد که تروئیکای اروپایی تحریم های جدیدی هم علیه ایران وضع کنند.

 

نواندیش_آریا سعادتمند: هفته ها است که بحث تحویل موشک های بالستیک از سوی ایران به روسیه در محافل غربی سر و صدا به پا کرده و حتی باعث شد که تروئیکای اروپایی تحریم های جدیدی هم علیه ایران وضع کنند.

 

آیا ایران با کارت روسیه مقابل غرب بازی می کند؟!

 

حالا روز گذشته مقام آمریکایی که می‌خواست نامش فاش نشود به «رویترز» گفت که ایران در زمان ارسال موشک‌ها به روسیه لانچر‌های آن‌ها را تحویل نداده، یک مقام اطلاعاتی اروپایی نیز گفته است انتظار نمی‌رود این لانچر‌های متحرک به زودی به دست روسیه برسد.

 

 

اگر این ادعا صحت داشته باشد احتمالا در حاشیه مجمع عمومی سالانه سازمان ملل شاهد رایزنی های پشت پرده بین طرفین باشیم، شاید این بار این ایران باشد که برخلاف همیشه قصد دارد با کارت مسکو مقابل غرب بازی کند و حتی امتیاز بگیرد!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn