کد خبر : 89600
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۵۰

دریابست؛ صید آبزیان تا ۹ مهرماه در هرمزگان ممنوع شد

دریابست؛ صید آبزیان تا ۹ مهرماه در هرمزگان ممنوع شد

بارانی اظهار کرد: دریابست به عنوان یک تصمیم حاکمیتی و مدیریتی برای حفظ ذخایر آبزیان و جلوگیری از صید شناورهای غیر مجاز در آب‌های ساحلی استان هرمزگان اجرا می‌شود. وی افزود: با اجرای این طرح هیچ شناور صیادی و غیر صیادی از امروز دوم مهرماه تا نهم مهرماه سال جاری به مدت هشت روز اجازه

بارانی اظهار کرد: دریابست به عنوان یک تصمیم حاکمیتی و مدیریتی برای حفظ ذخایر آبزیان و جلوگیری از صید شناورهای غیر مجاز در آب‌های ساحلی استان هرمزگان اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح هیچ شناور صیادی و غیر صیادی از امروز دوم مهرماه تا نهم مهرماه سال جاری به مدت هشت روز اجازه فعالیت صید آبزیان در آب‌های استان هرمزگان را ندارند.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: در صورت هرگونه فعالیت شناورهای صیادی طی این مدت در آب‌های استان هرمزگان به عنوان متخلف شناخته شده و طبق قانون با آنان برخورد می شود.

بارانی با بیان اینکه قایق‌های بدون مجوز قبل از آغاز رسمی صید میگو اقدام به صید غیرمجاز می‌کنند، گفت: برای کنترل و جلوگیری از صید این شناورها، یگان حفاظت منابع آبزیان با هماهنگی سایر دستگاه‌ها، گشت زنی خود در آب‌های ساحلی این استان را افزایش می‌دهد.

مدیرکل شیلات هرمزگان تصریح کرد: ایجاد فرصت برابر برای بهره‌مندی جامعه صیادی در زمان صید و پیشگیری از صید غیر قانونی شناورهای غیر مجاز از جمله اهداف تعریف شده برای اجرای طرح دریابست است.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn