کد خبر : 89651
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۱۴

حمله باورنکردنی کاسانو به رونالدو: هیچ استعدادی ندارد

حمله باورنکردنی کاسانو به رونالدو: هیچ استعدادی ندارد

به گزارشورزش سه، آنتونیو کاسانو طی اظهارنظر عجیبی کریستیانو رونالدو را مورد انتقاد قرار داده است. این بازیکن ایتالیایی معتقد است که رونالدو هیچ استعدادی به جز گلزنی ندارد و او را در مقایسه با سایر مهاجمان درجه یک فوتبال جهان، تک بعدی می‌داند. کاسانو به پادکست ویوا ال‌فوتبول گفت: “کریستیانو رونالدو نمی‌داند چگونه فوتبال

به گزارشورزش سه، آنتونیو کاسانو طی اظهارنظر عجیبی کریستیانو رونالدو را مورد انتقاد قرار داده است.

این بازیکن ایتالیایی معتقد است که رونالدو هیچ استعدادی به جز گلزنی ندارد و او را در مقایسه با سایر مهاجمان درجه یک فوتبال جهان، تک بعدی می‌داند.

کاسانو به پادکست ویوا ال‌فوتبول گفت: “کریستیانو رونالدو نمی‌داند چگونه فوتبال بازی کند. او می‌تواند 3 هزار گل بزند، ذره‌ای برای من اهمیت ندارد. هیگواین، آگوئرو، بنزما، لواندوفسکی، ابراهیموویچ و سوارز می‌دانستند که چگونه با تیم ارتباط برقرار کنند. این مهاجران برخلاف رونالدو که تنها هدفش گلزنی بوده، می‌دانستند چگونه کارهای زیادی در زمین انجام دهند.”

    رونالدی 39 ساله اخیراً به نقطه عطف دیگری در دوران حرفه‌ای پربار خود رسیده و نهصدمین گل حرفه‌ای خود را برای پرتغال در لیگ ملت‌ها مقابل کرواسی به ثمر رساند.

رونالدو خود را به‌عنوان یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ فوتبال اثبات کرده است. او در لیگ برتر با منچستریونایتد خوش درخشید و در تابستان 2009 به رئال مادرید رفت.

او با به ثمر رساندن 450 گل در 438 بازی برای رئال، بهترین گلزن تاریخ لوس بلانکوس شد. رونالدو سپس به یوونتوس رفت و در سال 2021 به الدترافورد بازگشت. به دنبال اختلاف نظر با اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، او جمع شیاطین سرخ را ترک کرد و به تیم النصر در لیگ برتر عربستان پیوست.

 

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn