کد خبر : 89711
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۳۷

قول ستاره خارجی به گاریدو؛ برای پرسپولیس در دربی گل به استقلال گل میزنم

قول ستاره خارجی به گاریدو؛ برای پرسپولیس در دربی گل به استقلال گل میزنم

به گزارش ساناپرس،بزرگترین علامت سوال در مورد حضور ایوب العملود در دربی است.در حالی که مرتضی پورعلی‌گنجی به طور قطع دربی را از دست داده، وضعیت اوستون ارونوف بهتر است و پزشکان اعلام کرده‌اند که او می‌تواند در این بازی به میدان برود. اما بزرگترین علامت سوال در مورد حضور ایوب العملود در دربی است.

به گزارش ساناپرس،بزرگترین علامت سوال در مورد حضور ایوب العملود در دربی است.در حالی که مرتضی پورعلی‌گنجی به طور قطع دربی را از دست داده، وضعیت اوستون ارونوف بهتر است و پزشکان اعلام کرده‌اند که او می‌تواند در این بازی به میدان برود.

اما بزرگترین علامت سوال در مورد حضور ایوب العملود در دربی است. این مدافع چپ مصدوم در تلاش است تا خود را برای این بازی آماده کند و به گاریدو اطمینان داده که می‌تواند ۶۰ دقیقه بازی کند. با این حال، نتیجه آزمایشات پزشکی او در روز دوشنبه، تکلیف حضورش را مشخص خواهد کرد.

مصدومیت این بازیکنان، کار را برای گاریدو سخت‌تر کرده است. او باید با توجه به شرایط موجود، بهترین ترکیب را برای این بازی حساس انتخاب کند. غیبت پورعلی‌گنجی به خط دفاعی پرسپولیس ضربه وارد کرده اما او جانشینان خوبی دارد اما اگر العملود نتواند بازی کند، مشکلات این تیم بیشتر خواهد شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn