کد خبر : 89721
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۴۴

پیام تسلیت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

پیام تسلیت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

به گزارش برنا متن پیام تسلیت خانه صنعت و معدن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله و إنا إلیه راجعون با نهایت تأسف و تألم، حادثه دلخراش انفجار در معدن معدنجوی طبس که منجر به جان باختن و مصدومیت بیش از ۳۰ نفر از کارگران عزیز و تلاشگر گردید، قلب خانواده

به گزارش برنا متن پیام تسلیت خانه صنعت و معدن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

با نهایت تأسف و تألم، حادثه دلخراش انفجار در معدن معدنجوی طبس که منجر به جان باختن و مصدومیت بیش از ۳۰ نفر از کارگران عزیز و تلاشگر گردید، قلب خانواده بزرگ صنعت و معدن کشور را به درد آورد. این فاجعه، یادآور و نهیب زننده خطرات و سختی‌های فراوانی است که کارگران معادن در شرایط دشوار کار زیرزمینی تحمل می‌کنند.

خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به محضر شریف خانواده‌های داغدار و ملت بزرگ ایران، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه غم‌انگیز صبر و شکیبایی و برای مجروحین و مصدومین آرزوی شفای عاجل مسئلت دارد. همچنین از رئیس محترم جمهور، وزرای مربوطه و کلیه مسئولین تقاضا داریم که با جدیت کامل به بررسی دقیق ابعاد حادثه پرداخته و ضمن کمک به خانواده‌های عزادار و آسیب‌دیده، با تشکیل کمیته تخصصی حقیقت‌یاب اقدامات لازم را برای شناسایی دلایل و مسببین و جلوگیری از تکرار وقوع چنین حوادثی در آینده انجام دهند.

بر این باوریم که در راستای جلوگیری از حوادث مشابه، ضرورت دارد که تقویت نظارت‌های ایمنی دوره‌ای در معادن، آموزش مستمر کارکنان در حوزه ایمنی و مدیریت خطرات، تجهیز معادن به دستگاه‌های پیشرفته و استاندارد هشدار دهنده، و نظارت دقیق بر شرایط محیطی به ویژه کنترل غلظت گاز‌های خطرناک و مضر، اتخاذ دابیر لازم برای استحکام بخشی و ایمنی تونل‌ها و معادن به طورجدی رعایت و نظارت شوند.

روح جان باختگان شاد و یادشان گرامی باد.
خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

 

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn