کد خبر : 89880
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

قطعه بی نظیر علیرضا قربانی برای کارگران معدن طبس+ فیلم

قطعه بی نظیر علیرضا قربانی برای کارگران معدن طبس+ فیلم

خبر را برای من بخوان به گزارش سایت طلا، علیرضا قربانی برای جانباختگان معدن طبس ویدیویی منتشر کرد و نوشت: برای دل‌های داغدار خانواده عزیز معدنچیان و مردم سرزمین ایران. Your browser does not support the video tag. علیرضا قربانی (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۵۱)خوانندهٔ ایرانی موسیقی سنتی است. او از سال ۱۳٧٨ به عنوان

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، علیرضا قربانی برای جانباختگان معدن طبس ویدیویی منتشر کرد و نوشت: برای دل‌های داغدار خانواده عزیز معدنچیان و مردم سرزمین ایران.


علیرضا قربانی (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۵۱)خوانندهٔ ایرانی موسیقی سنتی است. او از سال ۱۳٧٨ به عنوان خوانندهٔ ارکستر ملی ایران به رهبری احمد خسروی برنامه‌های متعددی در داخل و خارج از ایران اجرا کرده‌است.

او از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت. به‌طوری‌که حتی در دوران دانشجویی به مقام دوم مسابقات دانشجویی کشور در رشته قرائت نائل آمد. از سال ۱۳۶۳ به‌طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی‌شناسی در آواز ایران مشغول شد. وی در این راه از استادانی چون خسرو سلطانی، بهروز عابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومی ا حمد ابراهیمی و نورالدین رضوی سروستانی بهره‌مند شد.قربانی از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه‌های متعددی در داخل و خارج از کشور پرداخته‌است.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn