کد خبر : 89926
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

قیمت خودروهای مونتاژی و داخلی امروز سوم مهرماه چقدر شد؟

قیمت خودروهای مونتاژی و داخلی امروز سوم مهرماه چقدر شد؟

بازدید:۱۳۰ صد آنلاین | قیمت خودرو امروز 3 مهر 1403 همچنان با روند نوسانی گزارش می‌شود. تغییرات ایجادشده در دو بازار مونتاژی و داخلی از یک میلیون تومان تا 70 میلیون تومان به چشم می‌خورد. به گزارش صد آنلاین، قیمت خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی دستخوش تغییر شدند.شاهین G با مدل1403 از سدان‌های لوکس و

قیمت خودروهای مونتاژی و داخلی امروز سوم مهرماه چقدر شد؟

بازدید:۱۳۰

صد آنلاین | قیمت خودرو امروز 3 مهر 1403 همچنان با روند نوسانی گزارش می‌شود. تغییرات ایجادشده در دو بازار مونتاژی و داخلی از یک میلیون تومان تا 70 میلیون تومان به چشم می‌خورد.

به گزارش صد آنلاین، قیمت خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی دستخوش تغییر شدند.
شاهین G با مدل1403 از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شد و 714 میلیون تومان ارزش گرفت.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا که راهی بازار شده امروز با ریزش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 489 میلیون تومان معامله می‌شود.
پژو 207 دنده‌ای پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت پنج میلیون تومانی به قیمت 760 میلیون تومان تحویل متقاضی می‌گردد.
قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی همانند داخلی تغییر پیدا کردند.

چانگان CS35 فول 2024 یکی از تیپ‌های این خودرو، که از طرف شرکت سایپا عرضه می‌شود امروز 40 میلیون تومان ارزان شده و به قیمت یک میلیارد و 625 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

X55 پرو از محصولات مونتاژی مدیران خودرو ریزش 30 میلیون تومانی را تجربه کرده و در کانال یک میلیارد و 410 میلیون تومان قرار گرفت.

یکی از نخبه‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با مشخصات موجود، از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز با افت 50 میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و 400 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پیکاپ G9 از محصولات بهمن موتور با ریزش چشمگیر 70 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 200 میلیون تومان معامله می‌شود.

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn