کد خبر : 90002
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

طلسم بازی دربی شکسته می شود؟

طلسم بازی دربی شکسته می شود؟

دربی صد و چهارم، دیدار رفت هفته هفتم لیگ بیست و چهارم محسوب می‌شود و این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که آخرین بار که دربی رفت، برنده داشته مربوط به دربی نود و یکم و لیگ نوزدهم می‌شود که مهدی عبدی تاریخ 31 شهریور 1398 برای تیمش گلزنی کرد و پرسپولیس برنده آن بازی شد. به

دربی صد و چهارم، دیدار رفت هفته هفتم لیگ بیست و چهارم محسوب می‌شود و این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که آخرین بار که دربی رفت، برنده داشته مربوط به دربی نود و یکم و لیگ نوزدهم می‌شود که مهدی عبدی تاریخ 31 شهریور 1398 برای تیمش گلزنی کرد و پرسپولیس برنده آن بازی شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اکنون 1830 روز معادل با 5 سال و 4 روز است که دربی رفت برنده نداشته و در جدال سال‌های اخیر، اغلب دیدار نخست لیگ با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرده است.

در لیگ بیستم، این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و این نتیجه در لیگ بیست و دوم نیز به دست آمد. غیر از آن، در لیگ بیست و یکم که دربی 97 برگزار شد که آن هم بدون گل بود و در دربی صد و دوم، که دیدار رفت لیگ بیست و سوم بود به لطف گلزنی یامگا در دقیقه 90+7، پیروزی پرسپولیس در این دیدار از دست رفت تا در چهارمین لیگ متوالی، مسابقات رفت لیگ برتر برنده نداشته باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn