کد خبر : 90074
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

نجات جان هشت نفر از سرنشینان یک قایق در زرآباد

نجات جان هشت نفر از سرنشینان یک قایق در زرآباد

 به گزارش صد آنلاین،سید احمد هاشمی روز سه‌شنبه اظهار کرد: یک فروند قایق با هشت نفر سرنشین در محدوده بندر کلات (زرآباد) به دلیل نقص فنی نیاز به کمک داشتند که با هماهنگی (MRSC) مرکز زرآباد و همکاری دریابانی بندر کلات، نجات یافتند و در سلامت کامل به اسکله شهید رضایی بندر کلات منتقل شدند. وی

 به گزارش صد آنلاین،سید احمد هاشمی روز سه‌شنبه اظهار کرد: یک فروند قایق با هشت نفر سرنشین در محدوده بندر کلات (زرآباد) به دلیل نقص فنی نیاز به کمک داشتند که با هماهنگی (MRSC) مرکز زرآباد و همکاری دریابانی بندر کلات، نجات یافتند و در سلامت کامل به اسکله شهید رضایی بندر کلات منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی چابهار (MRCC) و مرکز فرعی هماهنگی جستجو و نجات دریایی زرآباد (MRSC) بصورت ۲۴ ساعته روی کانال ۱۶ VHF و شماره تماس ۱۵۵۰ آمادگی ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی را دارد.

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی (MRCC) زرآباد با هدف ارتقاء ایمنی دریانوردی، جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد بستر مناسب جهت ارائه کیفیت خدمات جستجو و نجات دریایی و بر اساس وظایف حاکمیتی و الزامات کنوانسیون‌های بین المللی در نوار ساحلی غرب استان ساخته شده است.

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn