کد خبر : 90126
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز از کارت‌های بانکی در اهواز

دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز از کارت‌های بانکی در اهواز

بازدید:۳ صد آنلاین | رئیس پلیس فتای خوزستان گفت: عاملان یک باند اسکیمر که با کپی کارت بانکی هموطنان، از آنان کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.  به گزارش صد آنلاین، سرهنگ علی حسینی پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از شهروندان مالباخته به پلیس فتا

دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز از کارت‌های بانکی در اهواز

بازدید:۳

صد آنلاین | رئیس پلیس فتای خوزستان گفت: عاملان یک باند اسکیمر که با کپی کارت بانکی هموطنان، از آنان کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش صد آنلاین، سرهنگ علی حسینی پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از شهروندان مالباخته به پلیس فتا خوزستان، که باوجود همراه داشتن کارت بانکی، از حسابشان برداشت غیرمجاز شده بود، کارشناسان پلیس فتا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران عملیات ویژه پلیس فتا با کار فنی و تخصصی، یکی از عاملان برداشت غیرمجاز را در شهرستان اهواز مورد شناسایی قرار دادند که پس از هماهنگی قضائی و رصد اطلاعاتی در عملیاتی وی دستگیر شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در ادامه تحقیقات موشکافانه پلیس فتا، همدست این کلاهبردار نیز شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در عملیات منسجم نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان خوزستان با اشاره به اینکه این باند کلاهبرداری از هموطنان مبلغ به ارزش مالی ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، اضافه کرد: در ادامه تحقیقات به عمل آمده مشخص شد سرکرده باند با تهیه ۲ دستگاه اسکیمر (کپی کارت) و در پوشش فروش تور پشه بند برای خودرو، اقدام به کپی برداری کارت بانکی شهروندان می‌کرد به گونه‌ای که از حساب بانکی ۱۶۴ نفر از شهروندان سرقت و تعداد ۴۹ کارت بانکی دیگر را کپی کرده بودند که با دستگیری به موقع این باند مجرمانه، فرصت کلاهبرداری از آنان سلب شد. متهمان نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

مهر

 

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn