صفر تا صد ماجرای انبارهای تسلیحاتی حزب الله

همشهری آنلاین: منابع عبری زبان وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی فیلم‌های متعددی را از زمان بمباران هوایی منازل و اماکن غیرنظامی در لبنان منتشر کرده و مدعی شده‌اند که این اماکن انبار تسلیحاتی حزب الله لبنان است که در مناطق غیرنظامی جاسازی شده بودند.

ادعای صهیونیست‌ها چیست؟

فیلم‍‌های منتشر شده در زمان بمباران منازل مسکونی در لبنان حکایت از آن دارد که هنگام بمباران برخی اهداف و خانه‌ها صدای چند انفجار پیاپی دیگر هم شنیده می شود و ارتش اشغالگر به زعم خود نتیجه گیری کرده است که شنیده شدن انفجارهای پیاپی ناشی از انفجار انبار تسلیحات و موادمنفجره حزب الله لبنان است. برای بسیاری از بینندگان این فیلم‌ها چنین ادعاهایی در نگاه اول ممکن است قابل پذیرش به نظر رسد.

پشت پرده ماجرا: با فراگیر شدن برخی ادعاها درباره انفجار انبارهای تسلیحاتی حزب الله همزمان با بمباران هوایی مناطق مسکونی توسط جنگنده‌های صهیونیستی، برخی کارشناسان و کاربران فضای مجازی نگاه دقیق ترین به لحظه بمباران اماکن مسکونی در جنوب لبنان داشتند و نتیجه گرفتند که انفجارهای پیاپی در زمان بمباران منازل مسکونی ناشی از شلیک چندین موشک برای هدف قرار دادن ساختمان‌های غیرنظامی است. این انفجارهای پی در پی در زمان بمباران هوایی یک منطقه این توهم را ایجاد کرده است که شنیده شدن صدای چند انفجار بدلیل اصابت موشک‌ به یک انبار تسلیحاتی است، اما واقعیت امر آن است که صدای انفجارهای پیاپی ناشی از شلیک چند موشک همزمان توسط اشغالگران به یک نقطه یا هدف است نه انفجار انبار تسلیحاتی!

تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان:

۱۶۰۰ هدف: تعداد مناطق بمباران شده توسط رژیم صهیونیستی در لبنان

۵۵۰ نفر: آمار کل شهدای لبنان در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون

۵۰ کودک: آمار شهدای کودک لبنانی در تجاوزات رژیم صهیونیستی

۹۴ زن: آمار شهدای زن لبنانی در حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی

۱۴ آمبولانس: آمار حملات رژیم صهیونیستی به امکانات درمانی لبنان

منبع خبر: همشـهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn