کد خبر : 9067
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

شومیزای مختلف با جنس لنین / دختر باشی و حداقل یدونه ازینا نباشه کمدت اسمتو بذار نقی

شومیزای مختلف با جنس لنین / دختر باشی و حداقل یدونه ازینا نباشه کمدت اسمتو بذار نقی

شایانیوز- درسته که تو زمستون میشه استایل های لایه ای پوشید و یه تیپ خوشگلاسیون شده خفن زد، اما تو تابستون هم میشه یه عالمه استایل رنگی با پارچه های خنک و نرم داشت که حس خوبی به آدم میدن. تابستون، فصل محبوب اما به شدت گرمه که خب یکم افراد رو به چالش میکشه

شایانیوز- درسته که تو زمستون میشه استایل های لایه ای پوشید و یه تیپ خوشگلاسیون شده خفن زد، اما تو تابستون هم میشه یه عالمه استایل رنگی با پارچه های خنک و نرم داشت که حس خوبی به آدم میدن. تابستون، فصل محبوب اما به شدت گرمه که خب یکم افراد رو به چالش میکشه چرا که پیداکردن لباس مناسب برای این فصل گرم و طاقت فرسا، سخته و اینکه بتونیم خودمون رو از گرما در امان نگه داریم مهمه. مثلا ممکنه شما اشتباهی به جای رفتن به سراغ یه لباس خنک، جنس پلاستیکی رو انتخاب کنید که نه تنها بدن شما رو خنک نگه نمیدارن، بلکه باعث تعریق بیشتر هم خواهند شد. 

اما خب اگه یکم در مورد دنیای پارچه ها تحقیق کنید و با الیاف طبیعی آشنا باشید، میتونید به راحتی روزهای گرم و سوزان رو پشت سر بگذارید. شومیز لینن میتونه کمک کننده شما باشه و چون میشه ازش تو محیط های مختلف استفاده کرد، پس گزینه بسیار مناسبیه و از طرفی هم حس خنکی و راحتی که به شما هدیه میده لذت زیادی داره. شومیز های لینن انواع مختلفی دارند که در ادامه با اونها آشنا خواهیم شد. 

664565

شومیز لنین جلو بسته خیلی راحت و شیکن

بی شک شومیز جلو بسته یکی از پرطرفدار ترین انواع شومیز محسوب میشه که راحتیه بسیار خوبی داره و دیگه نگرانم پرت و پلا شدن دو طرف لباس نمیشیم. این شومیز بدون دکمه هستش و دیگه نیازی هم نیست که به این فکر کنیم زیر لباسمون چی بپوشیم. البته که برخی از شومیز های جلو بسته به این شکل هستن که ممکنه تو قسمت گلو گردن یه دکمه داشته باشن که خب اونهم جهت زیبایی لباس و تنوع دادن هستش. این سبک از شومیز ها برای همه جوره مهمونی و مجلسی خوبه و شما میتونین از اونها همراه با یه شلوار بوت کات استفاده کنید تا شیک و جذاب بشید.

یکسری از مدل‌ های شومیز مانتویی جلو بسته هستن که قد کوتاهی دارن اما به‌ عنوان مانتو و جهت فعالیت‌ های روزمره ایده ای عالی محسوب میشن. همچنین در مورد شومیز مانتویی پیشنهاد ما به شما اینه که اونهارو با شلوار‌های بگ و یا نیم‌ بگ بپوشید تا استایل خوشگل و جوان‌پسندانه‌ ای داشته باشید.

شومیز لنین

شومیز لنین

با شومیز لنین گلدوزی میشی یه آرتیست ناناس

خب با توجه به ویژگی‌ هایی که پارچه لینن داره، هر مدل گلدوزی و خامه دوزی هم میشه روش انجام داد و زیباترش کرد. انجام اینکار بر روی هر پارچه ای راحت نیست اما روی لینن راحته و قشنگ. در واقع این کار که با استفاده از نخ‌ های رنگی متنوع انجام میشه و در نهی یه جذابیت بصری بی نظیر به شما تحویل میده و استایلتون ور هنری هم خواهد کرد. اگر شما یک آرتیست هستید و یا به استایل های هنری علاقمندید، این سبک از شومیز ها رو به بهتون پیشنهاد میدیم و یادتون نره با شال های بلند هنری هم ست کنید تا تمام و کمال خوشگل بشید.

شومیز لنین

شومیز لنین طرح دار دستتون رو تو انتخاب حسابی باز میذاره

شومیز های طرح دار خیلی میتونن متنوع باشن چرا که در نقش های مختلف هستند و این روزها هم که به شدت مد شده. احتمالا این مدل ها رو در قابل مانتو هم تن بسیاری از بانوان دیده باشید. طرح‌ هایی که روی پارچه این شومیزها می‌بینید، من جمله طرح‌های چاپی محسوب میشن که طرحشون به شکل تکرار شونده روی پارچه میندازن و طرح این شومیزها مواردی مثل طرح‌ های عروسکی بامزه، طرح کاکتوس، طرح‌های گل و بلبل و غیره هستند.

این سبک از شومیز ها تو همه جوره سایز و قدی پیدا میشن که خب شما میتونید با توجه به موقعیتی که میخواین درش حضور داشته باشین انتخاب کنین. همچنین خوبه که بدونین شومیز های لنین دارای ایستایی بسیار خوب و محکمی هستن که به همین دلیل وقتی اونها رو می پوشید حس خوبی به ظاهر خود دارید. عامیانه بخوایم بگیم این شومیزها خودشون رو نمیندازن.

شومیز لنین

شومیز راه‌ راه اگه میخوای چاق یا لاغر تر ببیننت

حتما میدونید که شومیز و یا مانتوی راه راه میتونه استایل خیلی خاصی برای شما بسازه. البته که برخی از این شومیز ها شبیه به پیراهن های مردونه هستن که متناسب با استایل دختران طراحی و تولید میشن. شومیز های راه راه میتونن ست هایی اسپرت برای شما بسازند و با جنس نازک و خنکی که دارن، ظواهری امروزی و ترند داشته باشد. طرح و نقش روی لباس میتونه خیل روی چاق یا لاغر نشون دادن افراد تاثیر بزاره و نقش های راه راه عمودی میتونن شما رو هم قد بلندتر و هم لاغر تر نشون بدن چرا که خطاشون به سمت پایین هستش و برعکس خط های افقی پهن و کوتاه تر نمایان کند. 

شومیز لنین

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn