ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۱۰۴

بازدید:۳

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی باید در دربی ۱۰۴ رو در روی پرسپولیس قرار گیرد که دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۹ امشب چهارشنبه در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت.

با توجه به حساسیت این مسابقه و شرایط بحرانی نکونام، این سرمربی قطعا برای حفظ جایگاه خود و جلوگیری از تشنج روی سکو‌ها میل به بازی تدافعی خواهد داشت و همانند دیگر مسابقات با چند تغییر به مصاف شاگردان گاریدو خواهد رفت.

باتوجه به اخراج روزبه چشمی در بازی قبلی جواد نکونام برای چیدن ۱۱ بازیکن اصلی خودش در دربی تهران به مشکل خواهد خورد. آبی‌پوشان حالا کاپیتان دوم خود را در دربی ۱۰۴ ندارد و نکونام برای پرکردن جای خالی این بازیکن باید چند تغییر در تیمش اعمال کند.

یک روز پیش از برگزاری دربی ۱۰۴ خبر بخشش محرومیت مهرداد محمدی منتشر شد و گفته شد او مشکلی برای بازی با پرسپولیس نخواهد داشت، اما ابهاماتی در این خصوص نیز وجود دارد هر چند مسئولان برگزاری مسابقه مجوز حضور او در بازی مقابل سرخ‌پوشان را ندادند. 

 ترکیب احتمالی استقلال:

حسینی، رضاییان، زکی پور، جلالی، مرادمند، رضاوند، اندونگ، اسلامی، ماشاریپوف، بلانکو و سیلوا بازیکنان احتمالی استقلال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn