به گزارش تسنیم، علیرضا جهانبخش که در تلاش برای انتخاب بهترین گزینه برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش است، شایعه شده که با باشگاه گلاسکو رنجرز به توافق رسیده و قصد دارد فوتبالش را در لیگ برتر اسکاتلند ادامه دهد اما این خبر صحت ندارد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار «تسنیم»؛ خبر توافق کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با باشگاه گلاسکو رنجرز صحت ندارد. در واقع چند هفته پیش مذاکرات در سطح پیشرفته‌ای بین طرفین صورت گرفت و در حالی که انتظار می‌رفت به نتایج خوبی برسد، بنا به دلایل خاصی این موضوع بی‌نتیجه ماند و در نهایت هم مذاکرات متوقف شد.

جهانبخش 31 ساله که پس از سه فصل حضور در فاینورد، تابستان امسال از این تیم جدا شد و حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود، اخیراً بحث علاقه‌مندی باشگاه اف‌سی توئنته هلند نسبت به جذب او در پی مصدومیت یونس طاها هافبک 21 ساله این تیم نیز مطرح شده بود.

بال – هافبک پیشین تیم‌های برایتون و AZ آلکمار در سه فصل اخیر در 106 بازی آمار 17 گل زده و 16 پاس گل را از خود در فاینورد بر جای گذاشت. او همچنین با فاینورد در فصل 23-2022 قهرمانی در اردویژه و در فصل 24-2023 قهرمانی در جام حذفی هلند را تجربه کرد.

جهانبخش که 86 بازی ملی و 17 گل زده با پیراهن ایران در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در فصل 18-2017 عنوان بهترین گلزن لیگ اردویژه هلند (با 21 گل زده) را با تیم AZ آلکمار از آن خود کرد.