آغاز گردهمایی بزرگ قطعه ‌سازان کشور در نمایشگاه تبریز

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تبریز آغاز به کار کرد.

آغاز گردهمایی بزرگ قطعه ‌سازان کشور در نمایشگاه تبریز


مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین ‌المللی قطعات خودرو تبریز، امروز با حضور تراب محمدی سرپرست استانداری تبریز، یونس فاتح فرماندار تبریز، سرتیپی رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، حبیب ماهوتی مدیرعامل مرکز نمایشگاهی این استان، مسلم نوروزی مدیر برگزاری این رویداد و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه از جمله مدیران شرکت ساپکو، صبا باتری، گروه قطعات خودرو عظام، گسترش خودرو کوشاوران، تجارت پیشگان یاسین و سایر مجموعه ها و شرکت های معتبر در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی این استان برگزار شد. 

در این رویداد صنعتی مهم که با همت شرکت آرتا نمانگر اردبیل برگزار شده است بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی و بازرگانی از سراسر کشور و نمایندگانی از کشورهای پیشرو در صنعت خودرو، در فضایی به وسعت ۱۲۰۰۰ مترمربع مفید در سالن ‌های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و فضای باز مرکز نمایشگاهی تبریز، آخرین دستاوردهای صنعت قطعه‌ سازی را به نمایش گذاشته اند.

شایان ذکر است که نمایشگاه قطعات خودرو تبریز پس از نمایشگاه تهران، به عنوان بزرگترین رویداد تخصصی در این حوزه شناخته می ‌شود و نقش بسزایی در توسعه و ارتقای صنعت خودروی کشور ایفا می‌ کند. این نمایشگاه با گرد هم آوردن فعالان صنعت قطعه‌ سازی، زمینه را برای تبادل دانش فنی، معرفی محصولات جدید و ایجاد فرصت ‌های تجاری فراهم کرده است.

ایجاد بستری مناسب برای معرفی آخرین دستاوردها و فناوری ‌های صنعت قطعات خودرو، ایجاد فرصت ‌های تجاری جدید، تقویت ارتباطات بین تولیدکنندگان، توزیع ‌کنندگان و مصرف ‌کنندگان و همچنین ارتقای دانش فنی فعالان این حوزه از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است. 

برگزاری کارگاه‌ ها و سمینارهای تخصصی از جمله برنامه های جانبی این رویداد است. 

علاقه مندان، متخصصان و فعالان این صنعت می توانند از امروز تا ۷ مهر ماه و از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز از این رویداد تخصصی بازدید کنند.





منبع:+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn