پیکسار تاریخ پخش دو انیمیشن سریالی جدید را اعلام کرد

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن سریالی “تولیدات رویایی” (Dream Productions) که اسپین‌آفی از انیمیشن محبوب “درون و بیرون” (Inside Out) است، قرار است در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۴ از پلتفرم دیزنی پلاس پخش شود. این انیمیشن ما را به دنیای درون ذهن رایلی بازمی‌گرداند و این بار به ما نشان می‌دهد که چگونه رویاهای شیرین و رنگارنگ او شکل می‌گیرند. داستان این انیمیشن بین اتفاقات قسمت اول و دوم “درون و بیرون” رخ می‌دهد و در چهار قسمت جذاب تولید شده است.

Win or Lose: یک فصل جدید از انیمیشن‌های پیکسار

انیمیشن سریالی “بردن یا باختن” (Win or Lose) که قرار بود در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، با تاخیر مواجه شده و حالا در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۵ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این انیمیشن داستان یک تیم بسکتبال نوجوان را روایت می‌کند و هر قسمت از نگاه یکی از شخصیت‌ها روایت می‌شود. تمرکز اصلی داستان بر روی مربی تیم، دن، است.

صداپیشگان مطرح در خدمت پیکسار

در انیمیشن “تولیدات رویایی”، ستارگانی همچون ایمی پولر، مایا رودولف، تونی هیل و فیلیس اسمیت به عنوان صداپیشه حضور دارند. همچنین، کری هابسون و مایکل ییتس به عنوان شورانر، کارگردان و نویسنده انیمیشن “بردن یا باختن” فعالیت می‌کنند.

تریلر جدید پیکسار: نگاهی اجمالی به آینده

تریلر منتشر شده توسط پیکسار، نگاهی اجمالی به دنیای رنگارنگ “تولیدات رویایی” و هیجان‌انگیز “بردن یا باختن” می‌دهد. این تریلر نشان می‌دهد که پیکسار همچنان به خلق داستان‌های جذاب و نوآورانه ادامه می‌دهد.

با توجه به موفقیت‌های گذشته پیکسار، انتظار می‌رود این دو انیمیشن سریالی نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شوند.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn