ستاره‌های کمدی در فصل جدید جوکر؛ از انتقام حمید لولایی تا حضور رضا شفیعی‌جم به عنوان زامبی

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری که موجی از هیجان را در میان علاقه‌مندان به برنامه‌های کمدی ایجاد کرده است، تیزر فصل جدید برنامه محبوب جوکر با حضور جمعی از بازیگران و کمدین‌های شناخته شده منتشر شد.

ستاره‌های این فصل:

  • علی صادقی و حمید لولایی: این دو بازیگر محبوب و باسابقه، با حضور در جوکر بار دیگر لحظات شاد و خنده‌داری را برای مخاطبان رقم خواهند زد.
  • شاهرخ استخری: بازیگر و مجری سرشناس تلویزیون نیز به جمع شرکت‌کنندگان فصل جدید پیوسته است.
  • سایر شرکت‌کنندگان: علی اوجی، امین زندگانی، مجید یاسرنیما فلاح و قدرت الله ایزدی(رشید) از دیگر چهره‌های حاضر در این فصل هستند.
  • زامبی‌های برنامه: رضا شفیعی جم و یوسف تیموری در نقش زامبی‌ها، چالش‌های جدیدی را برای شرکت‌کنندگان ایجاد خواهند کرد.

اظهارات جالب حمید لولایی:

حمید لولایی در مصاحبه‌ای جالب، دلیل حضورش در برنامه جوکر را فاش کرد و گفت: “من به خاطر دستمزد به جوکر نرفتم، رفتم که انتقام بگیرم!” این اظهار نظر جالب، کنجکاوی‌ها را درباره اتفاقات پشت صحنه این برنامه بیشتر کرده است.

انتظارات از فصل جدید:

با توجه به حضور ستارگان کمدی و ایده‌های نوآورانه سازندگان، انتظار می‌رود فصل جدید جوکر با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبرو شود. رقابت‌های تنگاتنگ، چالش‌های خنده‌دار و شوخی‌های هوشمندانه از جمله مواردی است که در این فصل می‌توان به آن امیدوار بود.

فصل جدید برنامه جوکر با حضور ستارگانی چون علی صادقی، حمید لولایی، شاهرخ استخری و… نوید یک فصل پر از خنده و هیجان را می‌دهد. برای تماشای این برنامه جذاب، منتظر پخش آن باشید.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn