اکران “مهمانی از کارائیب”به کارگردانی بهزاد فراهانی پس از 3 سال

به گزارش بازیگر 360 ، پس از انتظار طولانی، فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی آماده اکران عمومی می‌شود.

این فیلم که تولید آن در تابستان سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده بود، پس از گذراندن مراحل فنی و رفع موانع، به زودی بر پرده سینماها خواهد نشست. «مهمانی از کارائیب» نخستین تجربه کارگردانی بهزاد فراهانی پس از سه سال وقفه محسوب می‌شود و با توجه به داستان جذاب و تیم بازیگری قوی، انتظار می‌رود با استقبال مخاطبان روبرو شود.

داستان فیلم

داستان «مهمانی از کارائیب» حول محور عشقی پنهان بین یک خیاط کارکشته و زنی که همسرش را از دست داده است، می‌چرخد. خیاط به دلیل دوستی دیرینه‌اش با همسر سابق این زن، جرات ابراز احساسات خود را ندارد و زن نیز به دلیل وفاداری به همسر از دست رفته‌اش، دل خود را به دریا نمی‌زند. این داستان عاشقانه و پیچیده، به بررسی عشق‌های ناتمام و فلسفه عشق در فرهنگ شرق می‌پردازد.

تیم سازنده و بازیگران

  • کارگردان: بهزاد فراهانی
  • تهیه‌کننده: شهرام گیل‌آبادی
  • نویسنده: بهزاد فراهانی (بر اساس کتابی از خود نویسنده)
  • مشاور کارگردان: حمیدرضا قطبی
  • بازیگران: رضا بابک، بیوک میرزایی، شقایق فراهانی، کامران تفتی، رامین ناصرنصیر، مهناز غمخوار، فهیمه رحیم‌نیا، آذرخش فراهانی، علی میلانی، مهدی میامی، رامین پورایمان و نوشین تبریزی  

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn