کد خبر : 9155
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵

۳۰۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی به بازار سرمایه تزریق شد

۳۰۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی به بازار سرمایه تزریق شد

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با افزایش بیش از ۱۴ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۵ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز بیش از ۲ هزار واحد افزایش داشت و به سطح ۶۶۸ هزار و ۷۱۳ واحد

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با افزایش بیش از ۱۴ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۵ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز بیش از ۲ هزار واحد افزایش داشت و به سطح ۶۶۸ هزار و ۷۱۳ واحد رسید.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: امروز حجم معاملات سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۳۹۸ میلیارد تومان بود؛ همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

آسایش می‌گوید: امروز شاهد ورود نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه به میزان ۳۰۷ میلیارد تومان بودیم. همچنین ۷۶ درصد بازار به عبارتی ۵۷۳ نماد در محدوده مثبت و ۲۴ درصد بازار یعنی ۱۸۵ نماد در بازه منفی به کار خود پایان دادند و بیشترین ورود نقدینگی را امروز صنعت محصولات شیمیایی شاهد بود و بیشترین خروج نقدینگی هم به صنعت چند رشته‌ای صنعتی اختصاص یافت.

او در نهایت بیان کرد: امروز باتوجه به اخبار مبنی بر اصلاح نرخ خوراک پالایشگاهی‌ها شاهد یک بازار مثبت بودیم و اخبار‌های مثبت شاید بتواند بخشی از اعتماد از دست رفته را به بازار برگرداند.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn