کد خبر : 91987
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
7 بازدید

عواقب از دست دادن بهترین هافبک دفاعی جهان

عواقب از دست دادن بهترین هافبک دفاعی جهان

برای اینکه به نقش رو دری در تیم سی تی بیشتر پی ببریم، کافی است داده‌های آماری بازی‌های با رو دری و بدون او را نگاه کنیم. به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی دیروز این خبر وحشتناک که رودری از ناحیه رباط زانوی راست خود آسیب دیده را تایید کرد. اگرچه باشگاه زمان مورد انتظار غیبت






برای اینکه به نقش رو دری در تیم سی تی بیشتر پی ببریم، کافی است داده‌های آماری بازی‌های با رو دری و بدون او را نگاه کنیم.





عواقب از دست دادن بهترین هافبک دفاعی جهان



به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی دیروز این خبر وحشتناک که رودری از ناحیه رباط زانوی راست خود آسیب دیده را تایید کرد. اگرچه باشگاه زمان مورد انتظار غیبت هافبک اسپانیایی را اعلام نکرد، اما او ممکن است حدود 8 ماه در دسترس نباشد و عملا فصل را از دست داد.

پپ گواردیولا تا پایان فصل باید با غیبت رودری کنار بیاید. او بهترین بازیکن یورو 2024 و سنگ بنای 4 قهرمانی متوالی سیتی در لیگ برتر بوده و این را شخص گواردیولا اعتراف کرده است.

رودری در سال 2019 از اتلتیکو به منچسترسیتی آمد و از آن زمان تا کنون، طبق داده‌ها، عملکرد تیمش با و بدون او تفاوت واضحی داشته است.

در واقع با اعداد و ارقام می‌توان دریافت که با رودری، تیم تحت هدایت گواردیولا در 74.2 درصد بازی‌هایش در تمامی رقابت‌ها پیروز شده و این آمار بدون رودری 66.7 درصد بوده است. رودری 260 بازی برای سیتی داشته (193 برد، 36 تساوی و 31 شکست) و در 45 بازی غیبت داشته است (30 برد، 12 مساوی و 3 شکست).

سیتی با رودری به طور میانگین 2.37 امتیاز در هر بازی کسب کرده است و زمانی که رودری را در اختیار نداشته، 2.07 امتیاز کسب کرده است.

رودری به عنوان بازیکن منچسترسیتی 4 لیگ برتر متوالی (هیچ تیم دیگری این کار را نکرده است)، یک لیگ قهرمانان، یک جام حذفی، 2 جام اتحادیه، یک سوپرجام انگلیس، یک سوپر جام اروپا و یک جام باشگاه‌های جهان را به دست آورده است.

او در دستیابی به این موفقیت‌ها در تیم پپ گواردیولا نقش کلیدی داشته است. همان‌طور که خود مربی گفت، اکنون مأموریت گواردیولا “پیداکردن راه‌حل” برای پر کردن جای خالی رودریگو هرناندز است.

 


  • فوری؛زمان تسویه حساب دولت با بازنشستگان رسید | واریز علی الحساب حقوق بازنشستگان از امشب؟

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn