استقلال تهران میلیاردی جریمه شد

استقلال تهران میلیاردی جریمه شد

کمیته استیناف عبور استقلال از سقف قرارداد در فصل گذشته را تایید و این باشگاه را جریمه کرد.

کمیتۀ استیناف فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال را به‌دلیل نقض دستورالعمل سقف قرارداد در فصل گذشته ۳ میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته استیتاف به شرح زیر است:

در خصوص تجدید نظرخواهی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران نسبت به دادنامه شماره ۱۷۵۶ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۶ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم برائت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران از تخلفات مصرحه در دادنامه مذکور صادر شده است با عنایت به ملاحظه محتویات پرونده اولاً آنچه که ملاک عمل در رسیدگی به تخلفات مربوط به عدم رعایت دستورالعمل‌های راجع به سقف بودجه و قرارداد‌ها است.

گزارش کارگروه ناظر بر قراردادهاست که حسب گزارش شماره ۱۱۰/۲۱۸۰۱۸ مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۴ و متعاقباً گزارش بعدی کارگروه در بررسی مجدد وضعیت باشگاه استقلال با توجه به پاسخ ۱۴۰۲/۸/۲۳ آن باشگاه. تجدید نظر خوانده صرفاً مجاز به صرف هزینه به میزان ۳۱۰ میلیارد تومان بوده که ۳۲۳/۶۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان یعنی مبلغ ۱۳/۶۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بیشتر از سقف مقرر، هزینه نموده است که با وصف مذکور تخلف آن باشگاه محرز و مسلم است مستنداً به ماده ۱۰۶ از مقررات انضباطی ضمن نقض این قسمت از دادنامه حکم بر محکومیت باشگاه استقلال به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال جریمه نقدی صادر و اعلام می‌شود نسبت به سایر قسمت‌های دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌شود رای صادره و قطعی است.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn