کد خبر : 96291
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
4 بازدید

یمنی ها قدرتمندترین امپراتوری ها را شکست دادند

یمنی ها قدرتمندترین امپراتوری ها را شکست دادند

مجله آمریکایی ژاکوبین نوشت، یمنی ها قدرتمندترین امپراتوری ها را شکست دادند و با عملیات حمایت از غزه، جایگاهی بین المللی را در میان میلیون ها نفر در سراسر جهان به دست آوردند. مجله ژاکوبن که یکی از برجسته‌ترین رسانه های چپ آمریکا محسوب می‌شود و دیدگاه‌های سوسیالیستی را در مورد سیاست، اقتصاد و

مجله آمریکایی ژاکوبین نوشت، یمنی ها قدرتمندترین امپراتوری ها را شکست دادند و با عملیات حمایت از غزه، جایگاهی بین المللی را در میان میلیون ها نفر در سراسر جهان به دست آوردند.

یمنی ها قدرتمندترین امپراتوری ها را شکست دادند


مجله ژاکوبن که یکی از برجسته‌ترین رسانه های چپ آمریکا محسوب می‌شود و دیدگاه‌های سوسیالیستی را در مورد سیاست، اقتصاد و فرهنگ ارائه می‌کند، در تحلیلی از هلن لکنر نویسنده فرانسوی می‌گوید:

  “نیروهای مسلح یمن ده سال پیش توانستند ائتلافی به رهبری عربستان سعودی و امارات علیه یمن را که مورد حمایت ایالات متحده آمریکا بود، شکست دهند.

 این کشور همچنین توانست ائتلاف اروپا، ایالات متحده و بریتانیا را در دریای سرخ شکست دهد.

 از طریق حملات نیروهای صنعا به کشتی‌های باری در دریای سرخ، یمنی ها جایگاهی بین‌المللی را در میان میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کسب کردند که از کشتار مداوم فلسطینی‌ها و شکست رهبران جهان از جمله رهبران سازمان ملل متحد برای پایان دادن به آن  شوکه شده بودند.

 نیروهای مسلح یمن توانستند از فاصله دو هزار کیلومتری قلب مناقشه فلسطین و ارژیم صهیونیستی و بدون داشتن مرزهای مشترک، با اقدامات نظامی که تأثیر قابل توجهی بر منطقه داشت و هیچ کس انتظار نداشت که نیروهای صنعا مسئول آن باشند جایگاه خود را به عنوان یکی از اعضای مهم “محور مقاومت” علاوه بر توجه جهانی که به آن می شود تثبیت نمایند.” 

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn