کد خبر : 96495
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
3 بازدید

۹۲۸ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد

۹۲۸ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۲ میلیون و ۱۴۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با کاهش ۰.۲۲ درصدی همراه شد. این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز ۹۲۸ میلیارد

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۲ میلیون و ۱۴۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با کاهش ۰.۲۲ درصدی همراه شد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز ۹۲۸ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد و همچنین حجم معاملات ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان ثبت شد.

او افزود: سرانه خرید امروز ۳۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۶۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثبت شد. امروز ۹۱ درصد بازار به عبارتی ۷۱۶ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند و تنها ۹ درصد بازار مثبت بود.

آسایش عنوان کرد: امروز بیشترین خروج نقدینگی به صنعت فلزات اساسی اختصاص یافت و صنایع نیروگاهی هم بیشترین میزان ورود نقدینگی را ثبت کردند باتوجه به شرایط منطقه امروز سازمان بورس دامنه نوسان را مثبت و منفی یک درصد اعلام کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn