کد خبر : 96661
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
19 بازدید

سفر جذاب سحر دولتشاهی به مسکو + تصاویر

سفر جذاب سحر دولتشاهی به مسکو + تصاویر

به گزارش بازیگر 360 ، سحر دولتشاهی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، با انتشار تصاویری زیبا از سفرش به مسکو، روسیه، در شبکه‌های اجتماعی موجی از تعجب و تحسین را برانگیخت. این بازیگر پرطرفدار که همیشه با استایل خاص و متفاوت خود مورد توجه قرار می‌گیرد، این بار با انتشار عکس‌هایی از جاذبه‌های گردشگری

به گزارش بازیگر 360 ، سحر دولتشاهی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، با انتشار تصاویری زیبا از سفرش به مسکو، روسیه، در شبکه‌های اجتماعی موجی از تعجب و تحسین را برانگیخت.

این بازیگر پرطرفدار که همیشه با استایل خاص و متفاوت خود مورد توجه قرار می‌گیرد، این بار با انتشار عکس‌هایی از جاذبه‌های گردشگری مسکو و همچنین تصاویر شخصی خود در این شهر، نشان داد که به دنبال تجربه‌ای جدید و متفاوت است.

سحر دولتشاهی، یکی از بازیگران شناخته شده و محبوب سینما و تلویزیون ایران است. او با بازی در نقش‌های متنوع و متفاوت، توانسته جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان ایرانی باز کند.

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه است. فعالیت هنری خود را از اواخر دهه ۷۰ با تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و سپس با حضور در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی به شهرت رسید.
از جمله فیلم‌های معروف او می‌توان به “چهارشنبه سوری”، “عصر یخبندان”، “چهارراه استانبول”، “قورباغه” و سریال‌هایی مانند “کتابفروشی هدهد” اشاره کرد.
سحر دولتشاهی برای بازی در فیلم‌های “عصر یخبندان” و “چهارراه استانبول و عرق سرد” برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده است.
سحر دولتشاهی پیش از این با رامبد جوان ازدواج کرده بود که این ازدواج به جدایی انجامید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn