کد خبر : 96706
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
6 بازدید

تیم راث به جمع بازیگران فیلم پیکی بلایندرز پیوست

تیم راث به جمع بازیگران فیلم پیکی بلایندرز پیوست

به گزارش بازیگر 360 ، تیم راث، که با نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی مانند “هشت نفرت‌انگیز” و “داستان عامه‌پسند” شهرت دارد، قرار است در فیلم سینمایی پیکی بلایندرز به ایفای نقش بپردازد. هرچند هنوز جزئیات نقش او مشخص نشده است، اما حضور این بازیگر توانا قطعاً به جذابیت بیشتر فیلم خواهد افزود. علاوه بر تیم راث،

به گزارش بازیگر 360 ، تیم راث، که با نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی مانند “هشت نفرت‌انگیز” و “داستان عامه‌پسند” شهرت دارد، قرار است در فیلم سینمایی پیکی بلایندرز به ایفای نقش بپردازد. هرچند هنوز جزئیات نقش او مشخص نشده است، اما حضور این بازیگر توانا قطعاً به جذابیت بیشتر فیلم خواهد افزود.

علاوه بر تیم راث، ستارگان دیگری همچون ربکا فرگوسن، بری کیوگن و کیلین مورفی نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. کیلین مورفی، که در سریال اصلی نقش توماس شلبی را بر عهده داشت، در فیلم نیز این نقش را تکرار خواهد کرد.

داستان فیلم پیکی بلایندرز در طول جنگ جهانی دوم جریان دارد. استیون نایت، خالق سریال، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم را بر عهده داشته است. این خبر برای طرفداران سریال بسیار هیجان‌انگیز است، چرا که می‌توانند شاهد ادامه ماجراهای توماس شلبی و گروهش در یک دوره تاریخی جدید باشند.

نتفلیکس، که حق پخش سریال پیکی بلایندرز را در اختیار دارد، تولید فیلم را بر عهده گرفته است. هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود.

سریال پیکی بلایندرز که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲ پخش می‌شد، به یکی از موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شد. این سریال داستان گروهی از گانگسترها در بیرمنگام پس از جنگ جهانی اول را روایت می‌کند.

با توجه به حضور بازیگران مطرح و فیلمنامه‌ای قوی، فیلم سینمایی پیکی بلایندرز می‌تواند یکی از آثار شاخص سال‌های آینده باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn