کد خبر : 96804
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
1 بازدید

سید مقاومت؛ شهید راه قدس

سید مقاومت؛ شهید راه قدس

رژیم صهیونیستی در حرکت ددمنشانه دیگری، سید مقاومت را به شهادت رساند، تا این فیض الهی، شامل حال این مجاهد نستوه شود. شهادتی که البته چندان شوکه‌کننده نبود چرا که پایان راه مجاهدت در برابر استبداد، چیزی جز شهادت نیست و این، پایان سعادت‌مندانه تمام مجاهدان راه حق و روزی جاودانه آنهاست. اینکه شخصیتی مانند

رژیم صهیونیستی در حرکت ددمنشانه دیگری، سید مقاومت را به شهادت رساند، تا این فیض الهی، شامل حال این مجاهد نستوه شود. شهادتی که البته چندان شوکه‌کننده نبود چرا که پایان راه مجاهدت در برابر استبداد، چیزی جز شهادت نیست و این، پایان سعادت‌مندانه تمام مجاهدان راه حق و روزی جاودانه آنهاست.

اینکه شخصیتی مانند سیدحسن نصرالله و تمام مجاهدان عالم، در برابر زرق‌وبرق‌های عالم فانی، در برابر استکبار و سلطه پ، در برابر اشغال و کودک کشی، مسیر مبارزه و مقاومت را برگزیدند و زندگی پررفاه را به مطالبه به‌حق تاریخی مردمان یک سرزمین ترجیح داده‌اند، از کرامات نفسانی بلندبالای این شخصیت‌ها نشات می‌گیرد که خود می‌تواند آیینه تمام‌نمای مسیر مجاهدت مبارزان در تمام عالم باشد.

سیدمقاومت

سیدحسن نصرالله مبارزی که در تمامی این سال‌ها به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده بود و هر گفته او لرزه‌ای بر اندام آنها می‌انداخت، نمونه بارزی بر جریان مقاومت در تمام جهان است. الگویی که به دلیل ویژگی‌های بی‌بدیل خود، تا سالیان دراز به‌عنوان مظهر مقاومت و مبارزه مطرح خواهد ماند. ایشان در تمام این سال‌ها، جریان مقاومت را محدود به اندیشه‌ها و فردیت خود نکرد و فرماندهان بسیاری را تربیت کرد تا این جریان، محدود به فرد یا اندیشه کسی نباشد. به همین دلیل، برخلاف اندیشه صهیونیست‌ها که گمان می‌برند با حذف فیزیکی افراد، موفق خواهند شد تا اندیشه‌های جریان مقاومت را به نابودی بکشاند، باید گفت که طبق گفته رهبر معظم انقلاب و سیدحسن نصرالله، جریان مقاومت به گونه‌ای در جان‌ها ریشه افکنده که با شهادت هر فرمانده، ده‌ها فرمانده دیگر رویش کرده و اهداف این جریان را با قدرت بیشتر به جلو پیش خواهند برد.

آنچه، اما سیدحسن نصرالله را در جهان امروز به رهبری با قواعد خاص تبدیل کرده، آینده‌نگری هوشمندانه، تصمیمات مدبرانه در طراحی مسیر مبارزه و استقامتی مثال‌زدنی در برابر تهدیدات مختلف دشمنان بوده است. مردی که با پارادایم‌های منحصر جنگ‌های نوین، دو پیروزی بزرگ را در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ رقم زد و از آن زمان، به کابوسی برای محور شرارت جهانی تبدیل شد. او در تمام این سال‌ها، دانش نظامی خود را با نظم رزمی نوین جهانی به‌روز کرد و توانست ضربات مهلکی را بر سیطره نظام امپریالیسم جهانی وارد کند.

تمام این سجایای رفتاری سبب خواهد شد تا سیدحسن نصرالله را در تراز رهبری جاویدان در اتمسفر جهان مقاومت قلمداد کنیم که نقش بی‌بدیلی در پیشبرد منویات مقاومت در لبنان، فلسطین و دیگر کشور‌هایی که با ظلم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ایفا کرد. سومین دبیرکل حزب‌الله در ۳۲ سال راهبری مدبرانه خود، هیچ‌گاه از آرمان‌های آزادی‌خواهانه خود کوتاه نیامد و عمر شریف خود را در آزادی قدس شریف و فلسطینیان مظلوم سپری کرد و شهادت، به‌راستی پاداش مجاهدانی است که در تمام لحظات عمر خود، از یاد خدا غافل نشدند و در زمین، به چیزی جز اجرایی کردن فرامین پروردگار و وعده‌های الهی عمل نکردند.

منبع: ایرنا

+

[widget id="tabnakweb_category-posts-6"]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn