کد خبر : 96916
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
6 بازدید

تغییر رویکرد رسانه ملی در پی حمله رژیم صهیونیستی به لبنان

تغییر رویکرد رسانه ملی در پی حمله رژیم صهیونیستی به لبنان

به گزارش بازیگر 360 ، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت و شهادت جمعی از مردم بی‌گناه، شبکه‌های سیما برنامه‌های خود را با محوریت این رویداد مهم تغییر داده‌اند. شبکه‌های مختلف سیما با پخش ویژه برنامه‌های زنده و تولیدی، به تحلیل و بررسی این حادثه پرداخته و آخرین اخبار و

به گزارش بازیگر 360 ، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت و شهادت جمعی از مردم بی‌گناه، شبکه‌های سیما برنامه‌های خود را با محوریت این رویداد مهم تغییر داده‌اند.

شبکه‌های مختلف سیما با پخش ویژه برنامه‌های زنده و تولیدی، به تحلیل و بررسی این حادثه پرداخته و آخرین اخبار و تحولات را به اطلاع مخاطبان می‌رسانند. این برنامه‌ها با حضور کارشناسان و خبرنگاران، ابعاد مختلف این حمله را مورد بررسی قرار داده و به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال این جنایت می‌پردازند.

برخی از مهم‌ترین برنامه‌های پخش شده در شبکه‌های مختلف عبارتند از:

  • شبکه یک: برنامه «جریان» با موضوع شعر مقاومت و تحلیل اتفاقات اخیر، همچنین برنامه «صبح بخیر ایران» با پرداخت ویژه به این موضوع.
  • شبکه دو: برنامه زنده‌ای با گفت‌وگوهای تلفنی با کارشناسان و خبرنگار اعزامی به بیروت، و همچنین مستند «قلب‌الامین» با موضوع زندگی سید حسن نصرالله.
  • شبکه سه: برنامه «سیاست خارجی» با بررسی ابعاد مختلف حمله رژیم صهیونیستی به بیروت.
  • شبکه چهار: برنامه زنده «طوفان الاقصی» و ویژه برنامه‌های خبری-تحلیلی «وضعیت جنگی».
  • شبکه افق: ویژه برنامه «به افق فلسطین» با حضور کارشناسان مختلف.

هدف اصلی از پخش این برنامه‌ها، آگاهی‌بخشی به مخاطبان، محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال این حادثه است.

تغییر کنداکتور شبکه‌های سیما در پی این حادثه نشان از اهمیت این موضوع برای رسانه ملی و تلاش برای اطلاع‌رسانی دقیق و جامع به مخاطبان دارد.

+

[widget id="tabnakweb_category-posts-6"]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn