کد خبر : 96950
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
103 بازدید

بحران در استقلال با شکرآب شدن رابطه نکونام با بازیکنانش جدی شد

بحران در استقلال با شکرآب شدن رابطه نکونام با بازیکنانش جدی شد

طبق ادعای یک رسانه نزدیک به جواد نکونام، بر خلاف فصل گذشته سرمربی استقلال با بازیکنان رابطه چندان خوبی ندارد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید جواد نکونام بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس استعفا بدهد و از این تیم برود اما این اتفاق نیفتاد و نکونام همراه

طبق ادعای یک رسانه نزدیک به جواد نکونام، بر خلاف فصل گذشته سرمربی استقلال با بازیکنان رابطه چندان خوبی ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید جواد نکونام بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس استعفا بدهد و از این تیم برود اما این اتفاق نیفتاد و نکونام همراه با کاروان استقلال عازم دوحه شد تا در بازی استقلال و السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا روی نیمکت این تیم بنشیند.

این اتفاق درست بر خلاف چیزی بود که هواداران استقلال انتظار داشتند. استقلالی‌ها فکر می‌کنند نکونام در تیم‌شان به بن‌‌بست رسیده است و دیگر قادر نیست استقلال را از بحران خارج کند. اما احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و نماینده هلدینگ خلیج فارس در این باشگاه نظر دیگری دارد و حامی نکونام است.

بررسی وضعیت فعلی باشگاه استقلال نشان می‌دهد نظر هواداران استقلال در این باره درست‌تر است. چرا که در باشگاه استقلال نه تنها نشانه‌ای از بهبود اوضاع دیده نمی‌شود بلکه هر روز ابعاد بیشتری از بحران‌های خودساخته استقلالی‌ها روشن می‌شود.

یکی از این نشانه‌ها، تغییر وضعیت رابطه بازیکنان استقلال با جواد نکونام است. روزنامه جام جم در گزارشی در این باره نوشته است: «سرمربی استقلال که فصل گذشته خود را وقف بازیکنانش کرده بود تا بتواند از آنها بازی بگیرد، در فصل جدید کلا تغییر رویه داده و به گفته خیلی‌ها آن آدم سابق نبود. نکونام نتوانست رابطه خود را با بازیکنانش تقویت کند. از خریدهای جدید هم فقط رامین رضاییان و اندونگ در حد و اندازه‌های استقلال ظاهر شدند که البته همین حالا معلوم نیست بعد از تعویض غیرمنتظره رامین بعد از پنالتی دادن در دربی، این رابطه همچنان خوب باشد یا نه. گویا نکونام از اکثر خریدهای تیم راضی نیست و حتی این نارضایتی را به شکلی نشان داده است. از سویی بعضی از بازیکنان قدیمی تیم هم رابطه شکرآب شده‌ای با این مربی دارند. همین موضوع یکی از مسائلی بود که باعث تردید نکونام شد اما در نهایت او این تردیدها را کنار گذاشت.»

خیلی مشخص نیست نکونام با چه تفکر و منطقی نامه خداحافظی خودش را بی‌ارزش کرد و به تیم برگشت. ظاهرا او امید دارد بتواند استقلال را از بحران خارج کند. اما مطمئنا اشتباه می‌کند. روزنامه جام جم در ادامه این گزارش نوشته است: «امید نکونام به این است که دیدار با السد را ببرد و یک هفته دیگر فرصت بخرد. هفته به هفته جلو برود تا شاید اوضاع برای تیمش دگرگون شود. البته عده‌ای معتقدند او اشتباه می‌کند چون تیمش به لحاظ روحی و روانی موقعیت خوبی ندارد و بازیکنان نمی‌توانند با نکونام ارتباط برقرار کنند که اگر این‌طور باشد، بنابراین حاصل سفر به قطر هم شکست خواهد بود، مگر این‌که سرمربی استقلال رفتارش را تغییر دهد و همه چیز را از صفر شروع کند. آنچه مشخص است رابطه او با بازیکنانش به شدت آسیب دیده و به راحتی قابل ترمیم نیست. نکونام خوب می‌داند اگر می‌خواهد برنده باشد باید تیمی یکدل و متحد بسازد، نه تیمی که بازیکنان دل خوشی از او ندارند. این‌طور که پیداست سرمربی استقلال در فصل جاری اصلا پیگیر مشکلات بازیکنان نبوده و ترجیح داده خودش را وارد مسائل آنها و باشگاه نکند.»

نشانه دیگرِ این رابطه خراب شده را می‌توان در نامه خداحافظی نکونام دید. او در این نامه از همه تشکر کرده بود جز بازیکنان استقلال! نکونام حتی از پیشکسوتان حامی‌اش که در این یک سال و خرده‌ای همه جوره پشتیبانش بودند، تشکر نکرد. بعد در رختکن استقلال او عبوس‌تر از هر زمان دیگری بود؛ آن‌قدر که بازیکنان جرات نداشتند به سمتش بروند. ظاهرا فشارهای ناشی از حواشی باعث شده اخلاق نکونام تغییر کند و مقابل بازیکنان بایستد. بازیکنانی که فصل گذشته سر خود را به خاطر نکونام جلوی توپ می‌گذاشتند‌ این فصل ‌می‌گویند: «رفتار او عوض شده!»

جام جم در انتهای این گزارش نوشته است که نکونام جواب هیچ کدام از اعضای باشگاه را نمی‌داد و بازیکنانی که دیروز به محل تمرین استقلال رفتند هم نمی‌دانستند نکونام به تمرین می‌آید یا نه. برای همین هم احمد شهریاری، رییس هیات مدیره استقلال تصمیم تازه‌ای گرفت و همراه چند پیشکسوت به خانه نکونام رفتند تا این مربی را برای بازگشت قانع کنند. اقدام آنها جواب داد و دقایقی بعد از شروع تمرین استقلال خبر رسید نکونام پذیرفته که در سفر به قطر تیمش را همراهی کند.

با این وجود در اردوی استقلال هم خوش‌بینی زیادی به ادامه این همکاری وجود ندارد. چرا که اصولا امکان بهبود شرایط فراهم نیست.

+

[widget id="tabnakweb_category-posts-6"]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn